Wie heeft voor mij een voorbeeld van een goede protest brief aan de werkgever, om de wergever te sturen dat ik tegen mijn onslag ben ?
b.v.d.
De rode draad van een protestbrief is: In de eerste alinea de referentie naar je ontslag, in de tweede alinea het protest en in de derde/laatste alinea de zin dat je je beschikbaar houdt voor het continueren van de werkzaamheden.
Heel belangrijk is natuurlijk waarom je bent ontslagen/ontslag is aangezegd. Kun je daar iets over vertellen?
Je hoeft niet je verhaal te doen, enkel vermelden dat je niet accoord gaat met je ontslag dat is voldoende.
Kort en krachtig, je werkgever doet er hoogstwaarschijnlijk toch niks mee.
Wel laten aantekenen trouwens en een copy maken, anders heb je tenminste bewijs.
Bel anders even het arbeidsburo (vreemd toch dat die nog steeds vergunning moeten verlenen bij ontslag) die kunnen je wel zeggen hoe je dat het beste kunt doen.
Succes bij het vinden van een nieuwe baan, is mij na 14 maanden ook gelukt.
grtzzzzzzz
Hmmm… Ik begrijp hieruit dat je een vast contract hebt, dan mogen ze je niet zomaar ontslaan. Daarvoor hebben ze de toestemming nodig van het CWI of de kantonrechter. Kijk even op http://www.ontslag.nl/ -> soorten ontslag -> disfunctioneren.
Niet echt gunstig voor je toekomst dus. Snel contact opnemen met het CWI en/of een advocaat. Niets tekenen!
Suc6
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?