Ik heb een vraag, ik werk al ruime tijd voor Randstad. Ik zit in fase drie en zou eigenlijk 22 januari een vast contract kunnen krijgen. Randstad heeft nu geen werk meer voor mij (zeggen ze) en moet ik er nu dus drie maanden uit.
Ik heb een aantal keer via randstad voor een zwembad gewerkt als toezichthouder. Dat zwembad heeft af en toe nog steeds werk voor mij maar ik kan nu dus 3 maanden niet meer verloond worden via randstad. Ik wil via Creyf's bij dit zwembad als oproepkracht werken maar volgens randstad moet Creyf's mijn arbeidsverleden overnemen en mij dus ook meteen een vast contract aanbieden als ik via hun hetzelfde werk ga doen. Ik denk niet dat Creyf's hierme accoord gaat en dat betekend dus dat ik drie maanden werkloos ben.
Ook heb ik via Randstad gewerkt in de kinderopvang. Ruim een jaar. Dit wil ik dus ook via Creyf's nu voortzetten.
Mijn vraag is dus eigenlijk;
Kan ik via Creyf's gewoon werken in de kinderdagverblijven en in het zwembad of moet Creyf's mij een vast contract geven als ik voor ze ga werken.
*Ik hoef op zich geen vast contract, heb ik daar ook nog een keuze in?
ik hoop dat iemand mij kan helpen,
mvg, Sjieper
ps. ik heb dit bericht net ook op advocaten.startpagina.nl gezet, maar ook hier hoop ik op reacties