Wie heeft hier ook mee te maken.
Ik moet er donderdag voor de zesde keer naartoe.
Groetjes Ciska
Ciska gewoon doen wat de Instanties van je vragen, anders breng je je eventuele uitkering in gevaar. Ik ben geen voorstander van “Uitzend” organisaties, eerder een tegenstander. Tijdens mijn werkeloos periode van 14 maanden heb ik ook bij diverse buro's ingeschreven gestaan (verplicht) maar ik geloof niet dat ik 5 reacties van ze gehad heb. Vroeger noemde men dit soort praktijken “Koppelbazen” en was het verboden, maar toen men er geld in zag heeft men het gelegaliseerd.
Gewoon zelf blijven solliciteren, je baan krijg je wel maar je moet wat geduld hebben. Het is mij na 14 maanden ook gelukt, ik heb gewoon de moed niet opgegeven en heb nu weer een leuke baan.
succes en grts
Een koppelbaas en een uitzendbureau is niet heztelfde. Veelal droegen vroeger de koppelbazen geen belasting af, iets wat uitzendbureau's wel doen. Natuurlijk zijn er bij die van alles doen om te proberen te frauderen. 2 Grote nadelen die je hebt als je voor een uitzendbureau werkt is dat je een schop krijgt op het moment dat ze je wel kunnen missen en je krijgt nooit een echte band met het bedrijf.
Sip, enige verschil tussen Koppelbaas en Uizendburo zit hem in het feit dat een Koppelbaas illegaal is, en een uitzendburo legaal. Ze zorgen beide voor personeel voor Derden.
grtzzzzz
Sip schreef:
>
> Een koppelbaas en een uitzendbureau is niet heztelfde. Veelal
> droegen vroeger de koppelbazen geen belasting af, iets wat
> uitzendbureau's wel doen. Natuurlijk zijn er bij die van
> alles doen om te proberen te frauderen. 2 Grote nadelen die
> je hebt als je voor een uitzendbureau werkt is dat je een
> schop krijgt op het moment dat ze je wel kunnen missen en je
> krijgt nooit een echte band met het bedrijf.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?