op zoek naar werk

• Maartje

Beste,

mijn vriend, 31 jaar, is al een tijdje op zoek naar werk. Hij heeft voeding en marketing gestudeerd, maar kan nergens een baan vinden.

Heeft iemand tips voor ons? alle tips zijn welkom!

• nancy

moeilijke richting. In de voedingsbranche gaat het ook niet geweldig. Maar waarom begint hij niet gewoon met een andere functie. Dan is hij tenminste aan het werk en staat beter op zijn cv. Succes

• Chantal

Hierbij wil ik graag nog toevoegen dat het veel makkelijker is vanuit een baan te solliciteren! Je positie t.o.v. je toekomstige werkgever is vele malen beter!

nancy schreef:

>

> moeilijke richting. In de voedingsbranche gaat het ook niet

> geweldig. Maar waarom begint hij niet gewoon met een andere

> functie. Dan is hij tenminste aan het werk en staat beter op

> zijn cv. Succes

• Martin

Werk vinden is absoluut moeilijk momenteel. Als goed opgeleide dertiger zijn er toch wel kansen , ook in de voeding. Denk aan je vrienden- en kenissenkring. Maar 25% van de vacatures komt in de krant. Veelal worden vacatures via allerlei ‘netwerkjes’ ingevuld Houd dat goed in de gaten. Veel succes

• R.Kemeling

Wellicht heb ik iets voor hem in de voeding en marketing branche.

Bel :0654-945071

Met vriendelijke groeten,

R.Kemeling

• DePeter

Het moet toch: 06 - 54945071 zijn, of niet??

Ik zeg niet dat het opzet is, maar zo doen betaalnummers ook de mensen soms misleiden.

grtzzzzz

• idee

Beste Maartje,

stuur even een emailje naar websucces@adres.nl , wellicht kan ik je verder helpen. Wij zijn dringend op zoek naar jonge en actieve mensen.

• Chantal

Op dit moment is het zo en zo moeilijk om werk te vinden, ikzelf zit al vanaf april zonder, maar denk dat het ligt aan de plaats waar hij zoekt misschien proberen in een grotere stad als jullie dit nog niet hadden gedaan……..

• Teun

Waarschijnlijk heb ik iets voor hem.

Tel 0640495415

• c

Ik ben onlangs begonnen als Herbalife distributeur en ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Bovendien verdient het ook nog een prima!

Zou dat ook iets voor je vriend kunnen zijn?