Discussiepagina weer open.

• werkloos.pagina.nl

De pagina is voor een korte tijd gesloten geweest.

Dit omdat er teveel gezwam gaande was.

Ik heb besloten om voorlopig alle berichten eerst via mij te laten lopen. Als er een bericht tussen zit dat niet tezake doende is zal ik het verwijderen en komt het niet op de pagina.Het kost mij veel meer tijd, maar dat heb ik er wel voor over!

Het nadeel hiervan is dat de berichtgever moet wachten tot ik het bericht op de pagina heb gezet. Dat zal een of twee maal per dag wezen !!!

De pagina blijft dus voorlopig open, omdat ik het onderwerp te belangrijk vind.

Vriendelijke groet, Guus

• eurootje

Guus, prima dat je de site weer hebt opengesteld. Er zat natuurlijk ook veel interessants tussen, ik hoop dat de goede tips en/of raadgevingen weer snel te lezen zijn. Succes :)

• Thomas

Ook berichten die wel terzake doende zijn, worden niet altijd geplaatst en dat lijkt mij geen goede zaak!!!!

Heb op 10-11-2003 een reactie gegeven op een berichtje van Hela@Hola (dd. 09-11-03) omdat daarin onzin werd verkondigd over een “bewijsbare ontslagvergoeding”

Tot op heden is deze reactie niet geplaatst.

Nu is dat niet direct mijn probleem, maar als je discussieforum hebt over werkloosheid en de daarbij behorende zaken moet je niet alles willen filteren.

Als webmaster kun je niet terzake zijnde berichten verwijderen NA plaatsing. Vooraf filteren lijkt op censuur en da's niet goed.