Alweer 'n "Prachtig" voorstel.

• Sip

Laten we eerlijk zijn , het is juist het werkschuwe volkje welke hun mening op probeert te dringen en het op een vloeken zet. Je hoort van mij echt geen gescheld ik vertel alleen mijn eigen mening en vertel jullie weaarom de regering sommige dingen doet ipv te luisteren naar rode partijen

• Chantal

Ik heb fiets al vaker ontmoet op internet….. inmiddels heb ik dus ook begrepen dat de opmerkingen van fiets niets voorstellen!!!!!

• Chantal

Ik begin het te begrijpen!!!!

• Sip

Ach iemand die een gat in de lucht sprong van blijdschap op 11 sept 2001 is een uiterst joviaal iemand????????

Iemand die dagelijks Allah heeft verzocht om alle Amerikaanse soldaten dood uit Irak terug te laten keren is een aardige vent?

• Sip

Hetzelfde artikel staat in de krant van vadaag en is een verzekeraar volgens die krant

• Chantal

Fiets, je moet gewoon de kranten wat beter lezen. Je hebt immers de hele dag de tijd om de kranten te lezen.

• Klaartje Karnemelk

Lu l je altijd met fascisten mee..

• Pull bird

Gelukkig dat ik nu nog zonder werk zit.

Geniet NU van je pensioen……………sterf later

• dineke

Ten eerste dacht ik dat gedachten kon wisselen met andere werkzoekenden maar valt dat even tegen.

Dit was de eerste keer en ik denk ook de laatste keer dat ik hiet langs kom.

Ik voel me zeer beledigd door dit domme geklets. Als SP-stemmer ben ik echt niet te lui om te werken, heb geen uitkering, die heb ik niet aangevraagd omdat mijn echtgenoot een inkomen had, dus scheer niet iedereen over een kam, dat doe ik ook niet over de mensen die dat kind, die zich “onze” minister-president noemt, als kwijleballen achternalopen!