Bijbaantje Moberg

• DePeter

Met deze instelling is niks mis, maar wel met je instelling dat als je Wilt werken er Werk is. Dat is nml NIET waar en dat weet ik uit eigen ervaring.

Ik dacht vroeger ook altijd “Och er is werk genoeg” totdat ik zelf werkeloos raakte, en ik sta overal ingeschreven. Ik heb het geluk dat in medio maart kan beginnen bij een nieuwe werkgever, maar zit dan inmiddels wel al anderhalf jaar thuis. En dat ondanks dat ik bij ieder uitzendburo en detacheringsburo sta ingeschreven, maar te zwijgen over de meer dan 200 brieven die ik heb verstuurd.

Geloof me maar, boven de 35 jaar valt het Zwaar tegen.

• sijlvia moeder van dominique

oordelen is makklijk toch zoalng jezelf niet in die situatie zit.DePeter schreef:

>

> Met deze instelling is niks mis, maar wel met je instelling

> dat als je Wilt werken er Werk is. Dat is nml NIET waar en

> dat weet ik uit eigen ervaring.

>

> Ik dacht vroeger ook altijd “Och er is werk genoeg” totdat ik

> zelf werkeloos raakte, en ik sta overal ingeschreven. Ik heb

> het geluk dat in medio maart kan beginnen bij een nieuwe

> werkgever, maar zit dan inmiddels wel al anderhalf jaar

> thuis. En dat ondanks dat ik bij ieder uitzendburo en

> detacheringsburo sta ingeschreven, maar te zwijgen over de

> meer dan 200 brieven die ik heb verstuurd.

> Geloof me maar, boven de 35 jaar valt het Zwaar tegen.

• Hans.

Jawel, van de mensen, die bij Clas Ohlson kopen. Tot 31 december 2003 koop ik er niks meer. Zullen we een Clas Ohlsonboycot starten?

• Sip

Als je stellingen en reacties van enkelen die hier komen leest dan is het niet schuldloos dat ze werkloos zijn. Ik zal geen namen noemen maar als je niet weet wie er worden bedoeld dan moet je maar eens goed een aantal lieden volgen in hun uitlatingen

• Sip

Je bent niet verpicht om meer te moeten verdienen dan een jongere…….

Je bent even min verpicht een baan te accepteren die minimaal het niveau van je opleiding heeft. Een stapje lager mag ook.

• Sip

Ik begon je net aardig te vinden (*

• Sip

Dat hier uitsluitend werklozen zouden mogen posten zijn worden van 1 der vriendjes van jouw fiets. Trouwens jij zult ook snel bij dat leger van werklozen horen want de Melkertbanen vervallen grotendeels weet je nog? Dan kun je je extreem linkse ideeen niet meer met behulp van ons geld aan dakloze drugsverslaafden overbrieven

• Sip

Aldus fiets, de man die op alle prikborden van startpagina een prikverbod heeft en daarom bij zijn vriendinnetje post. Fiets de man die op 11 sept 2001 een gat in de lucht sprong en niet echt van woede.

Fiets de man die tot aan de moord op Pim op alle prikborden riep dat ze Pim moesten vermoorden en alle dagen voor 18 uur zijn eerste acosiale posting deed, behalve op de dag van de moord op Pim, toen was hij er pas rond middernacht……

Fiets de man die dezelfde politieke en diervriendelijke idealen heeft als de moordenaar van Pim………………….

Fiets de man die moslimgeweld promoot waar het maar kan

En ga zo maar door je kunt er een boek mee vullen

• Chantal

Dat van Jomanda…… was alleen maar een grapje….

• Chantal

Je hebt volkomen gelijk!

Sip schreef:

>

> Je bent niet verpicht om meer te moeten verdienen dan een

> jongere…….

> Je bent even min verpicht een baan te accepteren die minimaal

> het niveau van je opleiding heeft. Een stapje lager mag ook.