Bijbaantje Moberg

• DePeter

Moberg neemt bijbaantje

Uitgegeven: 26 september 2003 07:54

AMSTERDAM - De omstreden Ahold-bestuursvoorzitter Anders Moberg is toegetreden tot de raad van commissarissen van het Zweedse detailhandelsconcern Clas Ohlson. Dit is in strijd met een belofte die hij deed tijdens de laatste aandeelhoudersvergadering van Ahold, toen hij juist toezegde een aantal commissariaten te zullen afstoten.

De Vereniging van Effectenbezitters (VEB) is woedend, aldus het Algemeen Dagblad. Ahold heeft in de ogen van de vereniging alle aandacht van de topman nodig. Moberg zal bij het Zweedse bedrijf zeer waarschijnlijk president-commissaris worden, die zich gaat bezig houden met de Europese expansie. Hij zou zich ook nog eens voor 12 miljoen euro bij Olhson hebben ingekocht.

bron: www.nu.nl

• ans!

het is toch wat!!!

• Hans

Clas Ohlson is wel een goede zaak, een soort Gamma, waar je allerlei kleine dingetjes kunt krijgen, maar dan midden in de stad. Bestaat in Nederland niet.

Maar als ik het begrijp is Moberg een soort Onze Lieve Heer: hij kan op meer plaatsen tegelijk zijn. Of eist zijn directeurschap bij Albert Heijn dan toch niet al zijn aandacht op?

• Sip

Is hij in elk geval niet werkloos………

• Chantal

Moberg krijgt in ieder geval geen geld van de gemeenschap!!!!!!!!!

• sijlvia moeder van dominique

jij wel dan?Chantal schreef:

>

> Moberg krijgt in ieder geval geen geld van de

> gemeenschap!!!!!!!!!

• Sip

Zo is het en ik begrijp dan ook niet waarom er lieden zijn die zich er druk om maken. Mogelijk is het jaloezie

• fiets

Nee hij zorgt er voor dat honderden mensen werkloos raken.

• blubber

Nogal domme criteria…..een succesvolle crimineel krijgt ook geen geld van de gemeenschap en heeft geen uitkering, bijvoorbeeld.

• oppasmoeder van adulte baby

sippie sippie jij kan ook nooit je mondje houden.

Terwijl mijn lieve volwassen babytjes op de duimend op de bank zit te wachten tot semamstraat komt. Ga daar ook voortaan naar kijken.

Of solliciteer je echt naar klappen op voor je blote billetjes.