stelling schaf de bijstand af en geef de ww voor onbeperkte duur

• wouter

Je zou de bijstand kunnen afschaffen en de ww voor onbeperkte duur kunnen invoeren dan zal het voor wao ers ook gemakkelijker worden om te gaan werken indien ze daardoor hun wao rechten verliezen.

verder moet de sollicitatie plicht worden afgeschaft.

groeten wouter

• sijlvia moeder van dominique

daar kan ik me wel in vinden want de drempel wordt dan iets lager.

en sollicitatieplicht afschaffen lijkt mij geen goed idee ,je hebt nu al een categorie van chronisch werkeloze die lijkt me dan alleen maar groter te worden.

• Sip

Voor lieden die liever lui zijn dan moe (en daar hoor jij bij gezien je laatste regel!) zou het een ideale oplossing zijn. In Belgie heeft (of had) men een onbeperkte ww van 60%, dus is verhuizen een optie voor je?

• theo

gewoon de basisbeurs van allemaal 750 euro die je eerst voorstelde lijkt mij beter.

groeten theo

• Sip

Toen de PVDA met Joop den Uyl en de jaren 70 in de regering kwam werd de staatsschuld in no=time verdubbeld. En toen was er nog sprake van een enorme inkomstenbron cq werkgelegenheid door een gasprop in Groningen. Kennelijk heeft het liever luie dan vermoeide volkje niets geleerd en wil snel weer doorgaan met het verdubbelen van de schuld. De kinderen moeten het maar oplossen nietwaar?

• fiets

Liegen uit je duim zuigen en roddelen, rot toch eens je lijkt wel een oud wijf,