sip ben ik spuug zat!!!!!

• wouter

Laten we maar gewoon onze handen thuis houden.

Ik ben tegen lijf straffenen dood straffen.

groeten wouter

• wouter

je gaat toch nog geen babytjes voor de billetjes slaan en al zeker niet op de blote billetjes.

Handjes thuis!!!!!

• wouter

ga nou weg hier, je bent echt niet gelieft hier.

• Sip

Weggaan? Zou niet weten waarom. Of is de waarheid een beetje te hard voor je linkse manier van domdenken?

• fiets

Dat bord beton voor jouw kop is pas hard..:)

• Marbella

Mee eens!

• math

Mag iemand rechts denken in dit land. Evenals Sip vind ik dat je je mening moet kunnen zeggen ook al ben je het daar inhoudelijk niet mee eens.

Als ik de reacties van het linkse kamp lees, vraag ik mij af waar de intelligentie van dit prikbord is gebleven.

Als dat een volwassen manier van discussieren is. Het lijkt wel een boelje van Jip en Janneke.

Billetjes koek en vuurrode billetjes van de stokslaagjes. Volwassen praat zegt men hier tegen. Lijkt het prikbord van de lagere schooljeugd wel. Wee degen die ergens voor of tegen is, die wordt er meteen uitgeflikkerd. Als je politiek ergens voor staat zeg dat dan op een fatsoenlijke manier, maar achterlijk Nederland zal aan deze discussie echt niet meedoenDaar zijn ze nu eenmaal te achterlijk voor. Slim Nederland zal aan deze discussie ook niet meedoen want daar zijn ze te slim voor en is deze discussie zoals ze hier gevoerd wordt te dom voor woorden. Sip mag wat mij betreft beweren wat hij wil, dat is een grondrecht in deze maatschappij mits je daarbij niet anderen nodeloos kwetst. En is dat hier het geval?

Loop toch niet zo met boter op je hoofd. Ik ben in ieder geval ook een “rechtse” en vind daar persoonlijk niets mee aan wat een eider van jullie daarvan ook mag denken. Als jullie denken dat ik dan ook maar moet oprotten zijn jullie gewoon een stelletje oetlullen die met elkaar maar moeten ouwehoeren hoe een betere wereld voor iedereen gecreed moet worden. Wordt alleen oersaai als je altijd dezelfde lulverhalen moet lezen en mensen die het altijd met elkaar eens zijn.

• wouter

ja maar sip blijft zeiken en beledigen, en ondanks ik soms wel vind dat iemand zijn blote billetjes rood moeten, blijf ik zeggen handjes thuis.

• sijlvia moeder van dominique

nog steeds mee eens slaan blijft onmacht.wouter schreef:

>

> ja maar sip blijft zeiken en beledigen, en ondanks ik soms

> wel vind dat iemand zijn blote billetjes rood moeten, blijf

> ik zeggen handjes thuis.

• geheim

Ik gebruik maar een geheim naam want als mijn oppas moeder het weer ziet krijg ik weer voor mijn blote billetjes ze zijn er nog rood van.

Ook moets ik als straf toen ik uit me werk kwam de viese luier vanaf zondag en maandag weer om doen hij zit vol en is zeik nat van binnen.

Pas als ik lief ben krijg ik morgen een schone luier.

Ik moet eigenlijk in de speelbox blijven omdat ik snauwde tegen de moeder.

Ik kreeg weer voor mijn blote biletjes en daarna in de box enkels in die vieze luier.

Moeder is nu even weg.

Dus sippie jou broekje moet ook maar eens naar beneden voor een pak op je blotebilletejs vanwege je uitspraken.