sip ben ik spuug zat!!!!!

• karl marx

Ik wouter en theo denk ik ook en ook fiets zijn sip spuug zat met zijn rechtse opmerkingen en het beledigen van buitenlanders en asielzoekers.

Zo jaag je bovendien buitenlanders die mee willen doen op het prikbord weg en is dus niet goed voor de integratie van buitenlanders.

Het is dan ook beter dat deze wordt geblokkerd en al zijn berichten worden verwijderd.

Mensen onderaan kun je klikken en bij 5 verschillende ip adressen waardoor is geklikt wordt het bericht automatisch gewist. De beheerder zal later dan evt. definitief verwijderen of herplaatsen.

groeten wouter

• Sip

Fiets is al geblokeerd en daarom plaatst hij zijn a sociale postings vanaf de pc van zijn vriendinnetje. Verder heb ik niets tegen buitenlanders en evenmin niets tegen politieke asielzoekers. Je vind nergens een stelling van mij dat ik anders beweer

• adulte baby

ga gewoon voor baby spelen in plaats van in eens terug te krabben.

Dan weet ik nog wel iemand om jou voor straf voor je blote billetjes te geven wegens rechtse en racistiche uitspraken.

• fiets

Hou eens op met je domme geroddel. Ik ben helemaal niet geblokeerd. Heb alleen een andere computer met dus een andere IP. En het lijkt me duidelijk dat mensen dat racistische geetter van jouw spuugzat zijn. Wat doe je trouwens op deze pagina. Het is de bedoeling dat je hier debateert over werkloosheid en dus niet om werklozen af te zeiken. Terecht dus dat verzocht wordt om op te rotten.

• Sip

Wat moet jij hier dan?

• theo

er is al iemand die hem voor zijn blote billen wil geven nou dat verdient die ook veel stokslagen en lang.

groeten theo

• theo

he he eindelijk iemand die hem spuug zat is.

nou ik ook.

groeten theo

• fiets

Strak plan….:):):)

• petra

en jou blote billetjes dan, verdienen die ook geen pak slaag.?

Zeker als je met opzet in bed plast.

groet petra

• Sip

Dat van die blote billen was volgens mij naar iemand anders toe , moet je maar goed de root volgen. En stokslagen? Moslim terrorisme hier?