Ach theo- tje ik ga niet zitten janken bij de webmaster dat je belediging er af moet.
Ik ben de afgelopen tijd ook niet zuinig geweest daarmee.
Al is het er allemaal afgehaald.
Voordeel van mongool zijn….ze hoeven niet te werken;)
Je lijkt wel een aangetrouwde oom van me, die vond, dat iedereen, die geen universitaire opleiding had gehad, niet normaal was. Hij heeft wel zijn hele studietijd bij pappie en mammie gewoond en is met de trein van Kerkrade naar Maastricht gereisd. Dus zoveel ruggengraat hebben dat soort krakeelders niet.
WAT ZIT NEDERLAND TOCH TE ZEIKEN OVER DIE MOBERG…….ALS DIE MAN DAT VERDIEND….NOU EN……. WEET JE WAT DIE VERWENDE TOPVOETBALLERS VERDIENEN??????ENIG IDEE OF HET WAT UITMAAKT OF HIJ EEN MILJOENTJE MEER OF MINDER VERDIEND VOOR AHOLD????NEE DUS…..HET IS EEN TOPMAN EN DIE VERDIEND EEN TOPSALARIS…..NET ALS IN ALLE ANDERE LANDEN….ALLEEN LINKS NEDERLAND LOOPT WEER TE ZEIKEN……….GOH WAT ROOMS…..IK GA MAAR IN DE VS WONEN DENK IK
Zoveel kun je niet verdienen, onbestaanbaar. Een ton is al gigantisch, maar honderd keer zoveel betekent, dat je 100 keer zo goed bent. Onmogelijk.
Geld is een eenheid, die uren werk vertegenwoordigt. Met een uurtje werk kan Moberg een ander mens 400 uur aan het werk zetten. Hij vraagt dus veel te veel van mensen met een gewoon inkomen.
Het voorbeeld van de topvoetballers doet er niets aan af, maar maakt het juist erger, immers het aantal is dus groter. Ik moet altijd lachen als mensen met andere voorbeelden komen, die hetzelfde doen. Dat sterkt me alleen maar in mijn overtuiging, dat Moberg een dief is.
Voor Ahold om dat “miljoentje” te betalen niet, maar wel voor de mensen, die hij straks met zijn miljoentje laat werken, als hij het geld uitgeeft.
Kijk dan maar in de VS, hoe groot de scheefgroei tussen rijk en arm is.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?