Wat betekent 10 miljoen verdienen?

• Hans.

Al zou hij dag en nacht doorwerken, dan zou het nog gigantisch zijn. Dat is ook al jarenlang mijn bezwaar tegen die idiote salarissen. Niemand is 200 keer zo goed als een ander mens, die normaal zijn werk doet, dus waarom moet hij dan 200 keer een normaal salaris verdienen.

Het wordt tijd, dat ons geldstelsel eens instort.

• Hans.

Precies, ik ben ook niet klaar na mijn baan van 40 uur per week, met 13 extra verlofdagen bovenop de wettelijk verplichte. Die mensen werken alleen maar in hun geldbaantje en doen geen onbezoldogde dingen.

Vraag die mensen, wat een pak suiker kost en ze zeggen tien euro. Ik moest nog lachen om Marco van Basten, die op de vraag “Wat krijgt een bijstandsmoeder nou?” antwoordde: “Dat kan toch niet meer dan 10.000 gulden per maand zijn.” En dan hebben we het nog over een, die zich redelijk netjes gedraagt, in tegenstelling tot Kluivert.

• Hans.

Ik weet ook iets zeker: Sipkema weet ook noet hoe het in die kringen eraan toe gaat. En ik weet ook zeker, dat Sipkema wlagend zou wegrennen, als hij ervaart, hoe die mensen werkelijk zijn en over hoe ze over de door hen bestuurde “untermenschen” denken.

• Sip

Kun je nagaan hoe dom de gemiddelde voetballer is. Maar kijk je wel eens hetzij tv hetzij op een veld?

• Sip

Het geld stelsel stort in als we geen topmanagers meer hebben. Op dat moment is jouw loon van € 1000 welke nu ca $ 1000 waard is niet meer waard dan $ 500

• DePeter

Wist je niks anders te verzinnen??

Ik heb het er niet over gehad dat ik wist hoe het er in die kringen aan toegaat, daar begin jij mee. Ik geef enkel mijn mening over hoe ik denk dat hij invulling aan zijn dag geeft, en dat hij na “Gedane Arbeid” lekker op de bank ploft iets wat de meeste andere niet kunnen. Voor een groot gedeelte van de bevolking begint dan de volgende taak, nml klussen in huis.

Dus Sip, Stay to the Point!!!! anders raak je alleen maar in de War.

• Sip

Ik denk (weet wel zeker) dat deze mensen weinig rijd voor klussen hebben en op de bank zitten.

• sijlvia moeder van dominique

volgens mij hebebn ze meer tijd dan wij sterker nog ik weet het zeker!!

• DePeter

Ja en?? Ze worden niet gedwongen, of wel??

Ik heb geen medelijden met dit soort mensen, ze doen het uit eigen vrije wil.

grtzzzzz

• Sip

Wordt jij wel gedwongen?