Wat betekent 10 miljoen verdienen?

• Hans.

Tien miljoen euro, dus 22 miljoen verdienen, betekent, dat je met een uurtje werken 4798 euro bruto, dus zo'n 2300 netto verdient. Met dat uurtje werk kun je vervolgens iemand anders met minimumloon twee maanden laten werken.

• Sip

Welk uurtje?

• David

Kijk eens op www.letopdekleintjes.nl

• Hans.

Het uurtje werk van degene die tien miljoen per jaar verdient.

• Sip

Een jaar heeft 52 weken en een week 7 dagen, die weer 24 uur hebben. Of denk je dat dergelijke lieden net als jij (als je tenminste een baan hebt) 36 uur werken?

• DePeter

Sip, wat zij aan extra uren werken dat komt overeen met de uren die een man na zijn werktijd door brengt met klussen in en om het huis. Of dacht je nu echt dat hij s'avonds na werktijd nog even een lamp ging verwisselen? Nee want dan is hij moe, moe van € 4798,- bruto, dus zo'n € 2300,- netto opstrijken, en vergeet niet hij moet het geld ook weer zien weg sluizen voordat hij er belasting over moet betalen.

grzzzzzzzzz

Sip schreef:

>

> Een jaar heeft 52 weken en een week 7 dagen, die weer 24 uur

> hebben. Of denk je dat dergelijke lieden net als jij (als je

> tenminste een baan hebt) 36 uur werken?

• Sip

Ik geloof niet dat jij weet hoe het in die kringen toe gaat. Sterker nog ik weet het wel zeker.

• sijlvia moeder van dominique

en jij wel?jij leeft opstand zeker?

ik heb je vandaag niet gezien anders in den haag,was de vaseline op?

• blubber

Die man zal wel goddelijke of in ieder geval bovenmenselijke kwaliteiten moeten bezitten om dat bedrag te kunnen rechtvaardigen.

Maar volgens mij is hij (met zijn salaris) een statussymbool voor Ahold.

Zakenlui krijgen hier een stijve van, de rest heeft dat simpelweg bij de aanblik van een mooie vrouw danwel knappe man.

• pull bird

Met dat geld kan ie een ruimte reis betalen met een russische raket.

Alleen ik hoop dat ie ergens bij terug keer in de atmosfeer verbrandt.