Waar zal dit toe leiden als ?Ze? zelfs de Ouderen gaan korten op datgene wat ze verdienen nml Geld en Verzorging en een Plezierige verzorgde Oude dag.
Is het niet deze groep mensen die er voor gezorgd heeft dmv hard werken dat wij in deze inmiddels “Betrekkelijke Luxe” kunnen leven?
Zijn zij het niet die destijds werkdagen van 10 tot 12 uur maakten en per jaar 5 dagen vakantie hadden?
En wat gebeurt er?
Nederland zet de deuren open en we worden overspoeld met mensen die hier hun heil komen “Zoeken”, terecht overigens, ik kan deze mensen geen Ongelijk geven.
Als ik in hun positie zat zou ik hetzelfde doen, maar welk Europees land handeld naar Nederlandse begrippen?
En dan praat ik niet over mensen die Terecht hun Heil zoeken in een ander land
vanwege Politieke redenen, deze mensen mag de toegang tot ons land niet worden ontzegd.
Is het nu echt zo moeilijk om
Het zijn de “Economische” zoekers die het voor Ons Onbetaalbaar maken om nog langer te zorgen voor Onze ouderen en Zieken. En die hier rondlopen met de Nieuwste Nokia, de Laatste Mode, de mooiste Scooter en tot s'morgens laat in hun nest liggen om vervolgens eens te bedenken hoe ze de dag zullen door komen.
Ze krijgen zelfs een Budget om een Inburgerings cursus te volgen, zouden wij dat ook krijgen als Wij naar Hun land zouden gaan?
Gingen we er destijds niet vanuit dat je na een Lang leven van hard werken rustig kon genieten van je AOW en eventueel Pensioentje? Had je daar niet altijd netjes je belasting voor betaald, en je Kapot gewerkt?
Moeten we stilzwijgend toezien hoe onze Ouders steeds meer moeten inleveren, het zijn de mensen die ons hebben groot gebracht, die er waren als we ziek waren, die ons hielpen als we ons huiswerk moesten maken.
Die gewoon VADER en MOEDER waren, die voor ons, zichzelf dingen ontzegden omdat wij het beter zouden hebben als zij destijds in hun jonge jaren.
Het is deze groep mensen die nu de grootste Tol moeten betalen voor het beleid van de regering, en ook die van de laatste 15 jaar.
En is dit nu de Zorgstaat waarin we leven?
Het is NU tijd om dingen Drastisch anders te gaan doen, en dat zal niet meevallen.
Maar als we NU niks doen zal het voor altijd te laat zijn!!!!!!
grtzzzzz