actie!!!!

• Hans

Kom in verzet tegen dit a-sociale kabinet.

Naar verwachting zullen de salarissen van ambtenaren en de uitkeringen de komende twee jaar worden bevroren, gaat de accijns voor tabak en alcohol omhoog en komt er een besparing van 1,5 miljard in de gezondheidszorg, onder meer door een verkleining van het ziekenfondspakket.

En weer worden de bezuinigingen voor een groot gedeelte weggehaald bij diegenen die het toch al moeilijk hebben: Uitkeringsgerechtigden, WAO-ers, alleenstaande moeders en ga zo maar door.

Ik ben nu echt boos, maar had helaas weinig middelen om dit kenbaar te maken. Gelukkig heb ik een manier van actie voeren ontdekt, die voor iedereen betaalbaar is (gratis) en de regeringspartijen zelf in hun portemonnee pakt.

De actie is in feite zo simpel als wat! Als iedereen meedoet, zullen de kassen van de regeringspartijen binnen een paar maanden totaal leeg zijn en hebben ze geen mogelijkheden meer om bijeenkomsten te houden, drukwerken te verspreiden of op wat van manier dan ook hun beleid te verdedigen.

Hoe werkt het?

Alle drie de regeringspartijen hebben een antwoordnummer.

Je pakt een velletje papier, schrijf daarop je afkeur tegen de plannen van deze regering.

Vervolgens neem je een envelop en adresseer deze met het antwoordnummer van een van de drie regeringspartijen (of je stuurt je protest aan alle drie de partijen) en doe deze op de bus.

Een antwoordnummer is vergelijkbaar met een postbus, maar bij een antwoordnummer betaalt de ontvanger de postzegel, u kunt dus gratis uw post verzenden.

Voor elke brief die ontvangen wordt, moet de geadresseerde 47 eurocent betalen. Wanneer er voldoende mensen aan deze actie meedoen, zijn hun partijkassen binnen de kortst mogelijke tijd leeg.

DOE MEE!

En stuur dit bericht ook aan al je vrienden, kennissen of wanneer je een website beheert kun je deze tekst overnemen. Andere mogelijkheden zijn nieuwsgroepen, Fora etc.

ANTWOORDNUMMERS

VVD

Antwoordnummer 1877

2500 WB Den Haag

CDA

Antwoordnummer 1700

2501 WB Den Haag

D66

Antwoordnummer 1966

2509 WB Den Haag

————————————————–

• DePeter

Wat nog BETER werkt is, een Pakketje sturen. Das Duurder.

grtzzzzzzzz

• DePeter

Ik heb even navraag gedaan bij TPG post, en wat blijkt??

Een pakket naar antwoordnummer mag maximaal 30 kilo wegen, en dan zijn de kosten voor de ontvanger.

grtzzzzzz

• Hans

Hoi,

ik wilde het voorlopig beschaafd houden! Er staat al wel een emailactie op stapel.

groetjes

Hans

• DePeter

Allemaal even een doos met Bakstenen opsturen, kunnen ze het “Binnenhof” meteen dicht metselen.

grtzzzzzzzzz

• Pull-Bird.

Helaas….lang niet iedereen leest deze prik borden,ik hoop wel dat t wat uit haalt.

• DePeter

Ik ook, dat zou een stunt worden. Dat krijg je te zien op het Journaal, en CNN

grtzzzzzzzzzzz

• Hans.

De ambtenaren kunnen kiezen: of hetzelfde salaris volgend jaar of 30% minder in de WW.

• DePeter

Ja voor zou de keuze dan makkelijk zijn, dan maar even op gelijke voet verder maar wel met garantie dat mijn baan behouden zou blijven. Maar jij weet net zo goed als ik dat dat een eutopie is die garantie.

grtzzzzzz

• DePeter

Goh Hans die Etrusken toch hé, 't is me wat :D:D:D

grtzzzzzz