hallo
Ik heb zelf 12 jaar in een bedrijf als ontwerper gewerkt en weet (HEB HET ZELF GEZIEN) dat er mensen worden ontslagen door wanbeleid en mismanegement en dat er dus mensen in de WW komen buiten hun schuld. Ook weet ik dat als een ‘lage’ medewerker een paparclip jat hij er meteen uitvliegt maar als een commerciele medewerker met zijn hele gezin zogenaamd aquisitie-werk doet en op reis gaat en maar 10 minuten een klant bezoekt alles gewoon wordt gedeclareerd. Het probleem de heer Zalm is dat je als iemand te lang werkloos is dat je dat verwijt aan de betrokkene zelf. Nu ben ik zelf ook een jaar werkloos geweest, nou ik heb heel veel gesolliciteerd en genetwerkt. Het is NIET zo als je maar wilt je een baan hebt!!! Ik praat uit ervaring. Ik doe nu heel ander werk omdat ik niet meer tussen die' corrupte' managers en blaaskaken wil zitten.
en verder nog iets :
De regering wil bezuinigen en meet met twee maten:
Wel geld naar de corrupte antillen, de betuwelijn , de JSF, het afbreken van denhaag cs, maar niet meer naar de sociale zekerheid.
Het harde is dat de heer zalm zijn politieke vrienden in de VS te vriend wil houden , en dus geld ernaa toe ten koste van de socale zekerheid.
Kijik, ik vind dat je niet met meer maten moet meten, kijk naar al je uitgaven en niet alleen naar de mensen in de WW. We doen net alsof dat parasieten zijn, nou dat ik vind ik heel beschamend. En wat denk je van hun eigen wachtgeld regeling???? Twee jaar lang full door betaald?????
Zalm wil voor zichzelf een standbeeld dat hij goed het het huishoudboekje doet…., maar eerlijk zijn is blijkbaar vrij lastig voor personen die zich verheven voelen.
man37