regeringsbeleid

• Klaas

Het verbaast mij dat er op dit prikbord geen enkele discussie is over het regeringsbeleid zoals onlangs het afschaffen van de vervolguitkering en de plannen

van Zalm om de WW uitkeringen de nek om te draaien.

• sijlvia moeder van dominique

dat is al weleens besproken zover ik weet.

• DePeter

Dat is ook Géén beleid, dat is terug naar de 20er jaren.

Ik zeg niet dat ik “De” oplossing heb, maar deze maatregel is wel erg kort door de bocht. Maar het is wel makkelijk voor de “Regering” daar waar er de meeste van zijn daar gaan we het halen en daarmee bedoel ik de wetswijziging betreffende Ziekenfonds verzekerden. De bewindvoerders zijn het zelf nog niet met elkaar eens, duidelijk een “Greep in de Kassa” en hollen maar en zien waar we tegen lopen.

grtzzzzz

• Sip

Kennelijk weet iedereen dat er hard bezuinigd moet worden, dit ondanks de oproep van de SP om het kabinet te boycotten.

• karel van Dam

Lieve Sylvia,

Jij kan zo lekker bij de hand doen soms. Ik weet dat je het goed bedoeld!!!

Je hebt een warm hart.

XXX

Karel

Schrijf je me nog eens om wat met elkaar af te spreken.

• karel van Dam

Beste WW-ers,

Sterkte als dit regeringsbesluit wordt uitgevoerd. Dan breken er harde tijden aan. Je kunt het beste nu al wat aan je toekomst doen en deze veiliger stellen door een passende nieuwe baan te vinden.

Karel

• sijlvia moeder van dominique

sorry geen tijd voor je ,iemand van hier was je voor .

en om je op te peppen ;ik ga zo heelijk op vakantie lekker luieren ,laat anderen maar werken die zijn daar vast beter in:D

• Ruud

Die er niet zijn domoor

• DePeter

Tja daar moet ik je gelijk in geven, eerlijk is eerlijk.

• wouter

Luljij maar tot dat je zelf in de ww komt.

Hou eens een poosje je kop dicht.

wouter