Asociaal, asocialer, asociaalst

• henk

UWV, de grootste uitkeringsverstrekker van Nederland heeft een nieuw hoofdkantoor laten bouwen in Amsterdam. In een tijd dat de uitkeringen onder druk staan heeft de top van de UWV 9 miljoen extra uitgetrokken om grote delen van het pand te laten slopen omdat het niet representatief genoeg is. Ze willen een plafond van kersennotenhout en een vloer van natuursteen. Minister de Geus zegt er ook niks aan te kunnen doen. Dit soort mensen moet dus beslissen over het lot van mensen die nog nooit natuursteen hebben gezien

bron: aanpak, sjakuus

• henk

dit lijkt trouwens op een bericht van een paar jaar geleden toen de intereim manager van de soc. dienst amsterdam 5000 gulden per DAG opstreek

• Hans

Kwaliteit kost geld, Henk.

• henk

dom uit je nek lullen nog meer

• henk

als de kwaliteit in de eikenhouten meubelen moet zitten, is het niet best

• H a n s

Hij krijgt ze echt niet zomaar. Bovendien is dat de dagvergoeding, die de gemeente aan het interimbureau betaalt. Hij krijgt dat echt niet zelf in handen, anders zou hij een ton per maand verdienen.

• H a n s

Ik zou hetzelfde doen in die positie, Henk. De wereld is eten of gegeten worden.

• DePeter

Klopt maar wat hier gebeurt is “STELEN” eten doe je om je honger te stillen.

Hetzelfde is het wanneer een Financieel Directeur nog vlug een nieuwe auto besteld (van € 84.000,-) voordat de jaarcijfers bekend worden gemaakt waarna duidelijk wordt dat het bedrijf een Dochteronderneming moet sluiten en waarbij 125 ontslagen vallen. Dat zijn 125 gezinnen die in de problemen komen en “Mijnheer” rijd de nieuwste Mercedes omdat hij daar recht op heeft, Stelen is het.

grtzzzzzzzzzz

• sijlvia moeder van dominique

kun jij eten terwijl er andere hongerig toekijken?

dit klinkt als; eerst ik en dan de rest van de wereld.

• Zwannie

Het verband zie ik niet, sorry.