Ik ben inderdaad vrij gezel. heb asperger. Niet tot relaties bouwen in staat. En ondanks ik ook christelijk ben laat ik ook regelmatig een leleke vloek vallen. en zet ik mijn af tegen weer hele extreme religie (sgp tegen de vrouw of mensen die hun kinderen niet willen inenten omdat het goeds wil is dat een kind invalide wordt van de polio. Een grotere misbruik van zijn naam dan welke vloek dan ook. Ik heb vroeger ook wil hinder ondervonden van de christelijke opvoeding. Er zijn ook mensen te extreem.
en dan weer mij veroordelen op a.o de asperger. Als kreten je ben een duivel omdat je een alleen levend mens ben en ook al leg je uit dat je asperge heeft komt dat nog niet over. Maar laat ik het geloof niet verpesten door extremen.
Niemand is zonde vrij.
Ik zit de laatste 2 maanden overspannen in de ziekte wet. Laat ik daar maar eerlijk voor uitkomen. Het duurt nog even voor ik weer beter ben.
Mijn werklust was eigenlijk te hoog en dat is ook weer niet goed. Ik neem hierna minder hooi op mijn vork. Maar ik vindt het toch ook moeilijk om dingen los te laten iets wat bij asperger ook moeilijk omdat je ergens helemaal in op gaat.
Jij weet als je het autisme prikbord bezoekt dat asperger mensen niet dom zijn.
en met een induviuele functie waar ze alleen zijn goed kunnen werken.
Ik heb hier ook niet beweerd dat het mij allemaal makelijk was om iets te geschrikt te vinden. Maar mijn hoge werklust heeft mij toch aan werkgeholpen.
Het geluk blijf toch deels een keuze. als bioloog kun je veel alleen werken.
De naam werklust was vanwege mijn werklust.
Overigens heb ik sinds maandag anti depresiva als medicijnen.
Het duurt alleen een maand voor dat dat resultaat heeft.
Hopelijk kan ik over 2 maanden weer geheel aan de slag.
voor anderen :
asperger is een autistiche stoornis. bij asperger is de autistiche vorm die ook het minst met zwakbegaaftheid gepaard gaat.
Niet alle autisten zijn ook zwakbegaaft.
Met een induviduele functie waar dat soort mensen alleen werken is het mogelijk om gewoon beroepsmatig te functioneren. Gaat echter niet bij iedereen op.
Wie daar niets aan kan doen kan daar ook niets aan doen.
Dit was mijn laatste bericht.
Ik ga uitzieken. Helaas kost dat tijd.