laatste bericht.

• jeroen werklust

ik ben vanaf woendag met vakantie wat ik heb verdient met hard werken en niet doet met een ww uitkering.

Ik ga een friese waddeeiland bezoeken.

de gemeentes in nederland met de laagste werkloosheid.

en natuurlijk voor de natuur.

daarna heb ik het zo druk weer dat ik geen tijd hebt om jullie tot de arbeidsmarkt te bekeren.

Nog een keer zeg voor het laatst ga werken voor je geld

Ga naar het cwi lees de advertenties in de kranten.

Arbeid maakt vrij.

Lees ook eens de bijbel

stem op de Christenunie.

Ik wens karel van Dam veel succes. en veel vreugde met zijn werk.

Toch nog iemand die graag werkt.

veel arbeisvreugde en werkze allemaal

• jeroen werklust

Ik weet het nog niet zeker ik ben bang dat ik na 2 dagen een grote heimwee krijg naar mijn werk. Dit had ik in het verleden vaker dat ik na 2 dagen weer terug naar huis ging om weer te werken.

werkze

• Erik

je bent dag en nacht op allerlei prikborden om iedereen te provoceren.

Dus zoveel werk zul je wel niet hebben.

De laatste berichten op het autismeprikbord waarin je jezelf voorstelt als zogenaamde autist waren wel interessant mijnheer Raaymakers alias Jeroen.

waar je je de ene keer als homo voordoet en samenwoont met je vriendje. En daarna ben je zogenaamd weer getrouwd en heb je sexistische uitspraken.

Of vloek en scheld je berichten bij elkaar.Of bedreig je.

Je laatste bericht Jeroen Werklust op de autismepagina zou je van je flat in Harderwijk afspringen.

Zou ik niet doen. Sommigen overleven zo`n sprong.

Ga de trein is proberen , is wat zekerder.

• jeroen werklust

ondanks ik aan asperger lijd heb ik werk met een indiviudele functie.

Ik ben een beetje overwerkt inderdaad.

laatste bericht vbuile klik spaan

• jeroen werklust

Ik ben inderdaad vrij gezel. heb asperger. Niet tot relaties bouwen in staat. En ondanks ik ook christelijk ben laat ik ook regelmatig een leleke vloek vallen. en zet ik mijn af tegen weer hele extreme religie (sgp tegen de vrouw of mensen die hun kinderen niet willen inenten omdat het goeds wil is dat een kind invalide wordt van de polio. Een grotere misbruik van zijn naam dan welke vloek dan ook. Ik heb vroeger ook wil hinder ondervonden van de christelijke opvoeding. Er zijn ook mensen te extreem.

en dan weer mij veroordelen op a.o de asperger. Als kreten je ben een duivel omdat je een alleen levend mens ben en ook al leg je uit dat je asperge heeft komt dat nog niet over. Maar laat ik het geloof niet verpesten door extremen.

Niemand is zonde vrij.

Ik zit de laatste 2 maanden overspannen in de ziekte wet. Laat ik daar maar eerlijk voor uitkomen. Het duurt nog even voor ik weer beter ben.

Mijn werklust was eigenlijk te hoog en dat is ook weer niet goed. Ik neem hierna minder hooi op mijn vork. Maar ik vindt het toch ook moeilijk om dingen los te laten iets wat bij asperger ook moeilijk omdat je ergens helemaal in op gaat.

Jij weet als je het autisme prikbord bezoekt dat asperger mensen niet dom zijn.

en met een induviuele functie waar ze alleen zijn goed kunnen werken.

Ik heb hier ook niet beweerd dat het mij allemaal makelijk was om iets te geschrikt te vinden. Maar mijn hoge werklust heeft mij toch aan werkgeholpen.

Het geluk blijf toch deels een keuze. als bioloog kun je veel alleen werken.

De naam werklust was vanwege mijn werklust.

Overigens heb ik sinds maandag anti depresiva als medicijnen.

Het duurt alleen een maand voor dat dat resultaat heeft.

Hopelijk kan ik over 2 maanden weer geheel aan de slag.

voor anderen :

asperger is een autistiche stoornis. bij asperger is de autistiche vorm die ook het minst met zwakbegaaftheid gepaard gaat.

Niet alle autisten zijn ook zwakbegaaft.

Met een induviduele functie waar dat soort mensen alleen werken is het mogelijk om gewoon beroepsmatig te functioneren. Gaat echter niet bij iedereen op.

Wie daar niets aan kan doen kan daar ook niets aan doen.

Dit was mijn laatste bericht.

Ik ga uitzieken. Helaas kost dat tijd.

• sijlvia moeder van dominique

neem je tijd beter nog blijf lekker weg.

• jeroenwerklust ( alias)

Er zijn hier op dit prikbord meer pratjesmakers. Ik ben niet de enige gek hoor.

Net zag ik weer een onderwerp dat iemand zijn penis te kleine was

en dat zijn vrouw nooit klaar kwam. Dus er zijn meer sexueel getinte opmerkingen.

Iemand zei ook dat die geilt van werk (eerlijk ik ook, maar nu even rust).Ik ga geen namen op noemen van mensen die ook praatjes lopen te verkondigen hier.

Hier wordt wel door meer mensen scheld worden gebruikt.

Ik ben eigenlijk gewoon hier gaan mee doen om op het moment dat ik keek ,ook karel van dam bezig was, toen ben ik mee gaan doen. achteraf iets te ver gegaan.

Ik veroordeel niemand meer ik heb genoeg mijn mening verkondigd.

Op het prikbord van de autisme.pagina heb ik ook deels mensen van deze pagina na gepapagaaid. of dingen die er lijken.

Maar op het prikbord van de auti.pagina zie je dat niet.

Toch wel het bewijs dat wij als pdd lotgenoten een betere slag volk zijn.

ik ben nog vergeten dat ondanks ik christelijk ben heb een liberale kijk heb op homo's en lesbi's. Ik distanseer van mijn eigen veluwse bevolking die zo extreem zijn.

Ik heb hier gewoon mijn mening gegeven over werk.

de stelling blijft, wie niets mankeerd moet proberen weer werk te krijgen.

Ik heb het dus niet over de vele op de autipagina die als gevolg van hun autisme niet tot beroeps matig functioneren in staat zijn.

Met Vriendelijke groeten

• Erik

Gewoon werken is goed voor je . Dus hup , weg met je geprofiteer .

En verschuil je niet achter autistische mensen , walgelijk dat je hun handicap misbruikt als zou die de jouwe zijn.

Zwaar gestoord ..ja….autistisch? 100 % niet. Dat fantaseren en liegen en shockeren is iets waar een autist niet toe in staat is.En inderdaad is een autist met Asperger intelligent. Weer een bewijs dat je het niet bent.

Hoe staat het met je springplannen overigens ?

• sijlvia moeder van dominique

zo die kun je aanpakken.

andere uitmaken voor profiteur en zelf zielig doen en je achter een zogenaamde ziekte verschuilen.