dom

• sijlvia moeder van dominique

Trouwens welk hart? Kan me niet voorstellen dat zo,n ijskonijn als jij een hart heeft.

• karel van Dam

Lieve Sijlvia,

Ik ben echt GEEN ijskonijn.Ik vind mijzelf juist een hele gevoelige man. Een man die naar de harten van lieve hartstochtelijke vrouwen luistert.

Sijlvia, hoe kan ik een plaatsje in je hart krijgen?

Zet je onverschilligheid aan de kant en wees wat liever a.j.b., maar ……… verlies niet je temperament.

Heel veel liefs

Karel (voor jou wil ik best “kareltje” zijn)

mijn teiltje waar is mijn teiltje???

maar helaas kareltje je bent 21 jaar te laat ,iemand was je al voor en die hou ik bevalt uitermate goed.

en ik ben zo geliefd dat mijn hart vol zit dus ….helaas….

ga je maar op je werk storten daar ben je beter in, ga ik fijn verder met de mannen in mijn hart.

• jeroen werklust

waar maak jij je zo druk om sijviatje jij werkt toch gewoon.

Goed zo Sijlviatje ga zo door met werken.

Lees de bijbel en stem op de christenunie.

werkze

nee sterker nog stem helemaal niet en de bijbel heb ik met de koude dagen in de open haard gegooid hadden we er toch nog wat warmte van.

en waar ik me druk over maak??????

het is gewoon vermakelijk hoe jij op berichten reageert echt toppunt van entertainment.

ga zo door en je je komt er wel.

• Coos Werkloos

Volgens mij is er ook altijd werk, mensen die niet werken willen gewoon niet werken of vinden het beneden hun stand om vies of gevaarlijk werk te doen.

Wat mij betreft mogen de uitkeringen gehalveerd worden.

coos

• ans!

nou coos zeker niet werkloos!!

Coos Werkloos schreef:

>

> Volgens mij is er ook altijd werk, mensen die niet werken

> willen gewoon niet werken of vinden het beneden hun stand om

> vies of gevaarlijk werk te doen.

> Wat mij betreft mogen de uitkeringen gehalveerd worden.

>

> coos

• Coos Werkloos

Nee Coos is niet werkloos, werk gewoon a.d lopende band voor een klein loontje, maar IK werk tenminste, er zijn nog 10 vacatures die open staan, maar denk je dat er iemand komt….niet dus he…

• Endo Man

Ik maak niet graag kennis met klaplopers, dus niet aangenaam.

Of ik een probleem heb? Jij bent het probleem klaploper. Hoe weet je hoeveel ik heb gewerkt en ga werken en dat het altijd meer zal zijn??? Wie is hier nu dom klaploper?

• Endo Man

Pull bird? Trekvogel zeker …..