dom

• sijlvia moeder van dominique

Sommige mensen zouden een verbod moeten krijgen om hier te posten.

Het enige wat ze doen is mensen laten weten dat ze werken(wier zegt dat het zo is?)dat luieren bijna een zonde is,op het strand liggen zonnen is een zonde(er niet liggen dat is pas zonde)en ze oordelen over werkloosheid alsof 'de uitkeringen uit hun loonzakje betaald worden.

Gewoon verwijderen die gasten.

• BlackPearl

Nou ik heb weer heerlijk genoten van deze vrijedag!!!

Oeps ik geniet elke dag, want ik ben elke dat vrij!!!! ;-)

Zo nu ff lekker slapen ;-)

Werkse!

BP

• Karel van dam

Lieve Sijlvia,

Dit is een discussie site. Bij discussies heb je voor en tegenstanders. Wellicht krijg je andere inzichten en kun je de ander toch wel dankbaar zijn.

Als je er teveel moeite mee hebt om te lezen dat er mensen wél van werk houden, blijf dan lekker weg van dit forum en ga goed voor je kindje zorgen!

XXX

Karel

beste karel,

ten 1e;werk ik al,ten 2e discuseren is niet jouw sterkste kant opdringen daarin tegen wel,en ten 3e waar haal jij de gore moed vandaan om mij te zeggen dat ik goed voor mijn kind moet gaan zorgen??

dat bepaal ik nml zelf wel .

en doe mij een plezier en geef me een teiltje ik moet nml over mijn nek van jouw soort.

en nu ga ik genieten van mijn vrije tijd enne karel werk ze morgen het wordt errrug warm dus veel werkplezier:D

• Karel van Dam

Lieve Sijlvia,

Jij bent een vrouw naar mijn hart. Heerlijk dat temperament!!!

1) Ik weet dat je werkt, PRIMA!!!

2) Ik vind dat ik wel goed kan discussieren, onderbouw mijn standpunten (en probeer mij meer te nuanceren. Ik kom goed voor mijn mening uit.

3) Ik vind het knap dat je naast het werk ook nog een kindje moet verzorgen. Hier heb ik alle respect voor.

4) Jammer dat je misselijk van mijn “soort”. Welke soort bedoel je??? Ik val best mee hoor.

5) Ik heb nog vakantie dus over mij hoef je je niet druk te maken.

X

Karel

P.S.

Als je leuk vind mag je je me schrijven naar mijn e-mail-adres:

karelvdam@hotmail.com

heb jij je pilletje niet geslikt of zo, oeps moment moet ff braken ………..

enne kindje??deze heeft weinig verzorging nodig maar goed dat terzijde .

en jij discuseren??weet je wel wat dat inhoudt ??jij dringt mensen dingen/jouw mening op.

pas op het moment dat je open staat voor andermans mening kun je discusren en dat heb ik bij jou nog niet gemerkt.

en mailen met jou??dacht het niet ik mail alleen met mensen die me aanstaan en daar val jij niet niet onder jammer voor je.

dag dag kareltje

• Jeroen Werklust

jij bent zelf dom. karel en jeroen werken tenminste nog graag.

Hup aan de arbeid, en ga het huishouden doen vrouwtje!!!

werkze

jij bent blond??

en kunt nog steeds niet lezen zie ik alweer,jeroentje toch wanneer leer je het nou eens??

• Jeroen Werklust

Ik ben kaal en heb een hoge werklust.

Ik begreep dat je zelf werkte dus hou je daar dan mee bezig.

Zorg goed voor je kinderen en man.

Heb je al het huishouden gedaan en koffie gezet voor het gezin.

Ga eens lekker eten koken in de keuken.

werkze

je kunt echt niet lezen en voor je die kale kop kreeg moet je wel blond geweest zijn.

en je bent ook nog uit de middeleeuwen zo te horen .

en nu ga ik heerlijk in de zon liggen en laat mijn man me lekker in de watjes leggen.

werk ze met die hitte, ik geniet van het mooie weer.