Ik mis nog...

• H a n s

En een ww'er heeft een zee aan vrije tijd. Moet hij soms kantoortje gaan spelen thuis. Het is toch logisch dat iemand leuke dingen gaat doen in zijn ww-tijd. Vrolijke mensen komen sneller aan het werk dan somberaars, die thuis blijven zitten. Veel ww'ers hebben in de laatste jaren keihard gewerkt en kwamn nauwelijks aan vrije tijd toe. Voor velen is het een verademing.

• jeroen werklust

van werken wordt je veel vrolijker je blijf lekker jong en inventiel van geest.

En ww ers die veel vrijetijd hebben moet die tijfd gebruiken om werk te zoeken

hup aan de arbeid

werkze

• Pull-Bird

Wel nee joh, balkenende is christelijk en die heeft zijn naasten lief.

Die laat zijn naasten niet creperen.

Zo ja, dan haal ik mijn hamer en breekijzer weer uit het vet.

Die “nachtdiensten” in de vrije sector zijn soms zenuwslopend.

• Pull-Bird

Nooit gekeken naar t programma over de balk zeker?

Dan denk je wel andere over die door jouw verafgoode staat.UUNE DEBIELE……

• H a n s

Eenige genuanceerd is je vreemd, want er zijn mensen zat, die niet vrolijk worden van hun werk. Wel eens van mobbing gehoord of van vastzitten in je carrière of van gevaarlijk en ongezond werk, silicose, asbest. Zoveel domheid heb ik nog nooit bij elkaar gezien.

• Endo Man

Geeneens is nederlands loser. Wedden dat mijn iq hoger ligt dan dat van jou. Triest figuur. Ga pull bird trekken.

• rob

als balkenende ons liefheeft waarom maakt hij trias dan zo duur 96 euro is toch niet normaal of wel soms

• rob

heeeh ruud ben je boos ofzo ik hoor je niet meer ???