Beste forum leden.
Een auto een woning en een laptop heb ik al.
Maar ik mis nog een draad loze internet aan sluiting om live verslag te doen vanaf het strand.\
Ik hoop jullie daar mee beter op de hoogte houden van t leven van een feestende werkloze.
ik denk dat hij jouw ook niet als werkgever wil hebben ,wie wel trouwens.Karel van Dam schreef:
>
> Beste Pim,
>
> Geniet maar lekker o het strand. Jij bent niet diegene die ik
> graag als personeelslid zou hebben.
> Wat een instelling.
> Bah!!!
> Je hebt zeker de WOI en de wederopbouw NIET meegemaakt.
>
> Karel
>
> Karel
Fijne aardige notoire “beroeps” steuntrekkers.
Dat er veel zijn die recht hebben op een uitkering, zal diegene die steelt van de “gemeenschap” een worst zijn.
En nu er weer een zeer rechtse politieke wind waait in het haagse, kun je er op wachten dat de “dieven” samen met de goeien, weer minder zullen hebben te besteden.
Voor BP, Su— en Tja betekend dit op z;n minst dat ze in een van de komende winters ook op het strand kunnen gaan liggen, uitgekotst door de maatschapij, die door het beeld dat deze heren scheppen er van overtuigd zijn dat het allemaal maar luxe is. (die uitkeringen), en dus met minder kan.
Figuren als Karel, mischien goed bedoeld ??, zorgen zeker voor een stemming makerij wat koren op de molen van deze regering is.
De bereidheid van onze bevolking wordt al steeds minder om “rand figuren” van voedsel en onderdak te voorzien en te onderhouden.
Dus blijf nog maar even lekker op het strand en krepeer (mischien) later.
Groet
Dirk.D.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?