hulp van vrienden

• karel van dam

Beste mensen,

Wanneer mensen een tijd uit het arbeidsproces geweest zijn, kan ik me voorstellen dat de drempel hoog ligt om werk te zoeken en naar een uitzendbureau te gaan.

Stelling: Steun van een goede vriend of vriendin helpt mij als werloze om weer actief werk te gaan zoeken en bij diverse instanties en bedrijven langs te gaan om een baan te zoeken!!!

Karel!

• tja

zoek je eigen vrienden leker en begin een ander bedrijf dan waar je nu bij werkt, en dit is een gratis tip ,verveel ons niet met je arbeidswerk praatjes kom dan met een aanbod ik wil wel oen maar ook poen ,anders doe je het zelf maar, jij een mooi huis jeroen of wie dan ook allemaal een mooi huis of wil je alles zelf bouwen mag ook ik ruil wel riet met je voor mest ,want dat zal het enigste zijn wat jij zal verbouwen als je zo doorgaat ouwe kipen n.eu.k…..

• sijlvia moeder van dominique

Dat zou dan gelijk jouw eerste probleem zijn,vrienden zijn voor jou ver te zoeken met een instelling als de jouwe.

• Karel van Dam

Beste Tja en Sijlvia,

Laten we het niet over mijn persoon hebben, maar reageer a.j.b. serieus op mijn stelling:

Stelling: Steun van een goede vriend of vriendin helpt mij als werloze om weer actief werk te gaan zoeken en bij diverse instanties en bedrijven langs te gaan om een baan te zoeken.

Karel

• pull bird

Ach karel is een vriend van ons allemaal.

Die gaat graag mee met ons

• tja

en syl zal kofiie zeten voor karel een mooi stel sam en heben ze mekaar toch nog gevonden ,en vrienden heb je die kan niet kopen syl probeer maar eens helaas kan ik je niet toevoegen tot mijn kennisen kring ik zou geen tijd meer over hebben hihihi

Beste Karel,

Alles wat je in dit leven wilt bereiken zul je zelf moeten doen.

En als je dat bereikt wat je graag wilt mag je trots zijn op jezelf en op niemand anders.

leer eens lezen dombo ik reageerde op karel,of hebbie een zonnesteek?

• karel van dam

Ik wil wel wat (kosteloze) persoonlijke tips geven als je opziet tegen werk zoeken,

mijn email is: karelvdam@hotmail.com

karel

• Pull-Bird

Weet je karel, jij wilt iedereen alleen maar rot baantjes aan smeren.

We zijn niet gek.

Rot baantjes moeten er alleen zijn voor alternatief gestraften of zo.

En mocht ik vroeg of laat een rot baantje krijgen bij een vervelende werkgever, dan zuig ik die ongemerkt leeg.

Wie weet krijg ik dan weer ontslag;)