Werkloos

• Dirk.D.

Beste

Zou hij het woord kunnen spellen ??, of over z'n lippen kunnen krijgen zonder “moe” te worden ??

Groet

Dirk.D.

• pull bird

Oeps ik was van van middag weer opt strand.

Ik had ff geen zin op dat gezeur van jullie in te gaan.;)

• pull bird

Gaap!!!!!!!!!!!!! ik weet niet of ik daar tijd voor heb.

• pull bird

En al die horden niks kunnende asiel zoekers dan?

Daar zijn er de afgelopen 10 jaar een half miljoen het land in gekomen.

Deze nederlandse troetel hobby kost ook wel 5 miljard euro per jaar.

Ga je daar maar druk om maken.

• pull bird

Om te beginnen ..ik heb wel een computer en een auto (die niet op mijn naam staat) dus een versnapering kan er wel van af ,of ik neem wat mee van huis.;)

• pull bird

Omdat ik zo “dom” ben als jij zegt willen ze me niet hebben.

Dat ik van de dan ontstane vrije tijd geniet is dan mooi meegenomen.

Vermaak jij je maar op dat werk van je.;)

• BlackPearl

Pffffffffffffffffffffffff

Wat kunnen mensen jalours zijn op onze vrijheid! hahahahah

Mensen mensen… ik heb al een leuk huisje (ingericht door de gemeente ;-)

Huursopsidie, leuke uitkering, beetje zwart werk afen toe om nog meer leuke dingen te kunnen doen……. En verder heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel vrijheid!

Ik doe mee aan de mooi verdeling.

want als iedereen werkt is er weer geen plek meer voor jullie die zo graag willen werken en dan heb ik en andere weer geen uitkering hahhaahha

Ben blij dat jullie zo hard werken.

Kan er van genieten als ik *weer* op het strand ligt met in gedachten dat er nog mensen zijn die de wereld draaiend houden en zorgen voor mijn inkomen…!

Happy life!

BP

• karel van dam

Rare vogel,

De vergelijking met asielzoekers slaat helemaal nergens op. De meeste asielzoekers hebben in hun land van herkomst vaak een hoge opleiding genoten en hebben werkervaring.

Maar van dit irritante landje mogen deze mensen NIET werken. Pas als ze uitgeprocedeerd en een verblijsstatus krijgen kunnen ze een baan zoeken. Vaak zijn hun diploma's waardeloos in Nederland, en moet men (spijtig genoeg) die KLOTE baantje opvullen (die onze werklozen zouden moeten doen. Jullie dus!!!)

Kom uit die luie (strand)stoelen en uit die stinkende bedden.

Tijd voor ACTIE!!!!!

werkse

Karel

• sijlvia moeder van dominique

Ik ben inderdaad net wakker heerlijk uitgeslapen en ga straks als de zon doorkomt weer heerlijk zonnen en zwemmen met mijn gezin.

• Dirk.D.

Beste Sylvia

Opzich niets mis mee, als ik eerlijk ben, kan ik niet anders constateren dat het hebben van kinderen opzich al een dagtaak is.

Voor jouw !!!!! veel plezier.

Voor die anderen die de “kantjes er af lopen” ik hoop dat ze goed verpieteren.

Groet

Dirk.D.