Beste
Zou hij het woord kunnen spellen ??, of over z'n lippen kunnen krijgen zonder “moe” te worden ??
Groet
Dirk.D.
Pffffffffffffffffffffffff
Wat kunnen mensen jalours zijn op onze vrijheid! hahahahah
Mensen mensen… ik heb al een leuk huisje (ingericht door de gemeente ;-)
Huursopsidie, leuke uitkering, beetje zwart werk afen toe om nog meer leuke dingen te kunnen doen……. En verder heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel vrijheid!
Ik doe mee aan de mooi verdeling.
want als iedereen werkt is er weer geen plek meer voor jullie die zo graag willen werken en dan heb ik en andere weer geen uitkering hahhaahha
Ben blij dat jullie zo hard werken.
Kan er van genieten als ik *weer* op het strand ligt met in gedachten dat er nog mensen zijn die de wereld draaiend houden en zorgen voor mijn inkomen…!
Happy life!
BP
Rare vogel,
De vergelijking met asielzoekers slaat helemaal nergens op. De meeste asielzoekers hebben in hun land van herkomst vaak een hoge opleiding genoten en hebben werkervaring.
Maar van dit irritante landje mogen deze mensen NIET werken. Pas als ze uitgeprocedeerd en een verblijsstatus krijgen kunnen ze een baan zoeken. Vaak zijn hun diploma's waardeloos in Nederland, en moet men (spijtig genoeg) die KLOTE baantje opvullen (die onze werklozen zouden moeten doen. Jullie dus!!!)
Kom uit die luie (strand)stoelen en uit die stinkende bedden.
Tijd voor ACTIE!!!!!
werkse
Karel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?