gewoon niet reageren

• willem van de spek

Jullie zouden ook verstandig kunnen zijn door op berichtjes als karel en jeroen niet te reageren, want ik denk dat die 2 achter hun p.c gewoon staan te lachen op al

die reakties.

Gewoon niet reageren

Groetjes

• loesje

stijgende werkloosheid

ook het aantal thuis filosofen

neemt toe.

LOESJE

Wekloosheid

HA

die collectieve vrijetijd neemt toe

LOESJE

groeten

• karel van Dam

Beste Willem,

Lachen???

Hoe kom je erbij Willem???

Ik ben misschien soms wat té recht door zee, mar mijn bedoelingen zijn goed!

(Ik wil me niet nogeens buiten gesloten voelen).

Karel

• leon b.

Willem als je niet tegen kritiek kan, wat doe je dan op een dicussiepagina/prikbord?

• Dirk.D.

Beste Willem

Als we niet eens even fijn kunnen discuseren is er geen lol meer aan, is het niet ??

Trek het je niet persoonlijk aan, niet iedereen heeft de zelfde ideeén over wat wel en niet moet.

Ook al ben ik het met die ongezouten opstellingen van de heren het niet eens, respecteer ik hun wel, ook omdat zij schrijven wat veel mensen denken, en ook daar is moed ?? voor nodig.

Groet

Dirk.D.

• Zwannie

Ik lees nergens dat Willem niet tegen kritiek zou kunnen, jij wel? Een zinnige uitwisseling van stellingen, reacties en argumenten, wat doorgaans een discussie heet, heb ik nog niet kunnen lezen. Bovendien vraag ik me af welke moed ervoor nodig is om achter een schuilnaam en/of adres een deel van de bevolking na te papegaaien. Daarom schaar ik me achter Willem en reageer er ook maar niet meer op.

• Dirk.D.

Beste

Van daar mijn ????? tekens, maaar het maakt het levendig.

Groet

Dirk.D..

• jeroen werklust en raaijmakers

als je niet tegen kritiek kan moet je niet op het prikbord verschijnen

veel geluk met het vinden van werk

werkze