Hoe verbetren arbeids markt werking ??

• Karel van Dam

Beste WAO-er (kun je niet gewoon je naam geven of wil je dat ik je met een stigma benader),

Je moet weten dat IK vind dat als je NIET kan of mag werken je alle recht hebt op een uitkering. Zelf vind ik de hoogte van de uitkering voor wao-ers erg laag.

Dit is toch onmacht -jij hebt ook niet voor deze situatie gekozen- en moet je roeien met de riemen die je hebt!

Zelf vind ik dat ik een leuke baan hebt, maar doe veel in mijn vrije tijd veel voor mensen. (jawel, kosteloos!!!). (kinderboederij).

Karel

• wao'er

stigmatiseer jij maar een eind in de weg ik ben niet anders gewend

• Karel van Dam

Als je zo begint ……….. wao-er …………., dan weet ik het ook niet meer?!?!?!?!

Alleen JIJ mag mij dan voortaan met “Werknemer”.

Gezellig zo …………

werkse

werknemer Karel

• wao'er

nog steeds CAO-pauze

• Karel van Dam

nog steeds aan het revalideren

• drechtenaar

yep duurt al 12 jaar zal wel zo de rest van mijn leven zo blijven bedankt voor de interese

• wao'er

sorry mijn gaber zat even op de pc stond nog zijn naam tja leon b kan het ook

• js

heb je ook gelijk in,maar als je werkt en je houdt zowat niks over.

• karel van Dam

………. dan kun je beter een andere - beter betaalde - baan gaan zoeken.

werkse

Karel

• wao'er

ja zo kom je verder neem een stuk of dertig werkgevers tot je de juiste gevonden hebt houd wel rekening met twee maanden proeftijd en een contract erna dus reken even uit hoeveel jaar je bezig bent en aangezien je ergens opnieuw begint en je eigen weer opnieuw moet bewijsen ,en je dus je zelf dubbel zal moeten inzeten wat niet het probleem zal zijn maar wat als je nieuwe baas denk na een jaar dat was leker snel verdient een harde werker nu maar even een schoolier die is een stuk goedkoper etc

ps=uit eigen ervaring kan per gemeente verschilen