Karel

• Leon B

Hallo mensen,

Ik ben Leon B een goede vriend van Karel.

Karel heeft mij dit forum laten zien om mij te leren een weg te vinden op het

internet. Ik heb veel aan Karel te danken.

Hij heeft mij in een vreselijk moeilijke tijd (mijn scheiding) geholpen om mijn leven

weer een beetje op poten te krijgen.

Ik was depressief werd ontslagen en zag het leven niet meer zitten.

Dankzij Karel die mij aan een nieuwe baan heeft geholpen (concierge op een basisschool) zie ik het allemaal weer zitten.

Als jullie zouden beseffen wat deze man allemaal voor mij, maar ook voor vele anderen heeft gedaan. Zouden jullie hem wel op een andere manier benaderen.

Hij is erg rechtlijnig in denken en gaat ook geen discussie uit de weg, maar zal een ieder accepteren met alle gebreken die ze ook mogen hebben.

Ik vind het vreselijk te zien hoe deze man hier beledigd wordt.

Ik hoop dat er na dit bericht weer met respect naar elkaar geluisterd en op elkaar gereageerd wordt.

vriendelijke groet

Leon B

• jeroen werklust

je mensen als kaerel en jeroen helpen graag mensen die het moeilijk hebben.

Door werk pakken zij de lol en zin van het leven weer helemaal op.

Ik heb op mijn werk bij een goedsdoel instelling en vrijwilliger die jong gehandicapt was een wajong uitkering had goed geholpen en heb het er door gedrukt bij andere collega dat deze een betaalde baan verdiend. En ook voor gezorgt dat we rekening houden met zijn capiciteiten.

Hij werdt dol blij toen die van vrijwilligerswerk naar betaald werk mog overstappen.

Door mij aktie is er een arbeidsonschrikte in dienst gekomen.

Hij is mijn beste collega vriend. Ik begeleid hem met het werk. Help hem.

De iets lagere arbeids produktieviteit wordt gecompenseerd met betrouwbare onderzoeks gegevens.

Ik wens karel veel sucses met aan het werk helpen van mensen.

sommige hebben het moeilijk en worden door karel van Dam geholpen.

Hoewel er zo als op het prikbord er op lijkt zijn er ook ww ers doen met de zweep voor hun blote reed moeten krijgen voor ze pas werken willen. En mensen die

werkloos zijn geworden en er alles op alles zetten om weer nieuw werk te krijgen hoeven en zullen zich door karel en Jeroen niet beledigd te voelen.

Veel arbeids groeten

werkze werkze werkze

• Dirk.D.

Beste Leon B

IK zou me er niet zo druk over maken dat gekat hier, het hoort erbij denk ik maar.

Veder kun je in de vervolg verhalen ook weer betere nuanses vinden, de soep wordt nooit zo heet gegeten dan hij wordt opgediient.

p.s. Ik vind het dapper dat je het voor hem opneemt, want ook ik heb mijn best gedaan om hem “aftebranden”

Groet

Dirk.D.

• karel van Dam

Jullie zjn “schatjes”“” voor me!!!

liefs en werkse

XXX

Karel