heeft karel niks anders te doen

• js

ik vraag mij af of karel van dam niks anders te doen heeft dan de mensen op het prikbord op te fokken of te stangen.Dat hij vind dat iedereen moet werken moet hij weten maar hij moet er niet steeds op terug komen,dat wordt voor iedereen knap vervelend en even voordat hij denkt dat ik niet werk,dus wel, heb een baan in het onderwijs.Maar was jaren geleden werkeloos, dus weet ik precies hoe dat voelt.Er waren dagen dat ik het best lekker vond om vrij te zijn,maar de vier muren werden na een tijdje,me toch wat te krap.

• Karel van Dam

Het is echt NIET de bedoeling om mensen te stangen of op te fokken.

Ik probeerde mensen alleen te stimuleren om te werken.

Dat gevoel wat je beschrijft, dat de muren thuis op je afkwamen, lijkt me vreselijk!!!

Echt.

Sorry dat ik niet altijd even genuanceerd over kwam en dat mijn mening nogal Zwart -Wit overkwamen.

werkse

Karel

• blubber

Tegen Leon B. of tegen Karel uit Den Haag ?

Karel van Dam is kennelijk een geuzennaam voor sommige schijterds.

• Karel van Dam

Blubber,

Gezien jouw vorige kwetsende uitlatingen t.o.v. mijn persoon heb ik met jou niets meer te schaften. (Leon B. is wel MIJN vriend).

werkse

Karel

• blubber

Als ik toen had geweten waarvandaan je je berichtjes schrijft, dan had ik je niet zo hard aangepakt.

• Zwannie

Advies: Haal het geld van je opleiding terug en ga voor bouwvakker, tuinman of voor mijn part schoonmaker leren. Die lui zijn echt, kunnen zich gedragen en weten bovendien wat werken is. Een CWI medewerker heeft nu eenmaal andere vaardigheden en omgangsvormen nodig dan welke jij hier hebt laten zien.

• sijlvia moeder van dominique

Je bent er toch regelmatig attent opgemaakt dat het behoorlijk rechtlijnig is wat jij neer zet.

En toch ga je gewoon door ,hoe noemt men dat ook al weer??

Ah ja een bord voor je kop ,maar in jouw geval spreekt men van een betonplaat.

• Zwannie

:D

• jeroen werklust

De mensen die karel en jeroen belachelijk maken hebben niets te doen.

ga eens een sollicitatie briefschrijven ipv ons uit te kotsen.

karel heeft genoeg te doen. Wij karel jeroen en leon-B zijn mensen nog graag willen werken.

Karel heeft nuttig werk gedaan om jullie eens uit je luie stoel te halen en een baan te zoeken. En gelukt?

arbeid maakt geluk.

geluk maakt dat je oud kunt worden.

Nou werkze Hup aan de slag

• Dirk.D.

Beste Karel

Zullen we het hier maar bij laten ??

En gewoon weer proberen wat genuanseerder verder te schrijven (ja ook ik werd misselijk van je rechtlijnigheid, was je denk ik al opgevallen)

Dit forem was in elk geval grof maar ook wel levendig, en ach, persoonlijk zijn de meesten niet haatdragend hier en we zullen wel weer overgaan tot de “orde van de dag” tot het volgende “pispaaltje” weer langs komt.

Zeker vind ik dat de mede posters (Hans, Zwannie, Sylvia, WAO'er, een (hééél) klein beetje blubber, duidelijk hebben gemaakt dat het niet zo gemakkelijk is om maar wat te schrijven over werk en gevoelens maar dat hier vaak drama's aan vooraf gaan.

Met vriendelijke groeten

Dirk. Dijkstra.

Voorzitter OR (drie B.V.'s – 300 man)

Internationaal “representative” vakbonden PACE (USA-Canada), Papiriilio( Finland)

FNV-Bondgenoten.

Lid dagelijksbestuur Europesche ondernemingsraad (11000 werknemers in Europa)

Redelijk politiek aktief.

En actief in ARBO zaken, en werkgelegenheid.

Zelfde doel als jij, mensen verder te helpen, maar met een geheel andere insteek.