werk gevonden

• Karel van Dam

Waarom voel je je toch zo aangevallen steeds???

Waarom vind je dat ik hier ziek????

Ik begrijp je echt niet.

Dat je werkt doet mij zeker deugd.

Laat het een voorbeeld voor anderen zijn.

werkse

Karel

• sijlvia moeder van dominique

doe nog maar een teiltje de vorige is vol.

ik voel me niet aangevallen maar wordt doodziek van jouw gezeur.

ik heb nooit mijn handje op hoeven houden voor geld maar het is beroerd genoeg als je dat wel moet want niet iedereen hier is een klaploper.

en denk jij maar niet dat je zo goed bent omdat je toevallig werkt er is meer in de wereld te koop als werken ,je zou eens kunnen nagaan of je ooit hebt geleerd iets tactvol te brengen.

ga daar maar eens aan werken ipv hier te posten.

• Háns

Nee, jongen, ik heb van deze heerlijke dag gebruik gemaakt om van Verviers en Spa te genieten.

• Háns

Karel, je bent gewoon stakkerd, die hier zijn frust komt wegpissen, omdat hij vast zit in z'n klotebaantje op het CWI.

• Dirk.D.

Beste ?? Karel

De woorden van Zwannie (nu met U aan gesproken ??) en Sylvia kan ik alleen maar onderschrijven.

Groet

Dirk.D.

• Dirk.D.

Beste Hans

Het is wel een “boute” uitspraak van je, maar dat gevoel heb ik ook bij hem.

Groet

Dirk.D.

• Háns

Waarbij niet geegdz is, dat iedereen daar een klotebaantje heeft. Maar hij ervaart het wel zo, en is er duidelijk niet op zijn plek.

• Karel van Dam

Het werk bij het CWI is en blijft voor mij een uitdaging. Leuk om te zien hoe mensen na jaren stil zitten weer iets nuttigs doen.

Nee hoor, deze baan past bij mij!!!!

Neem je rust vandaag, dan kun je er morgen weer fris tegenaan!!!

werkse

Karel

• Zwannie

De energie die verspild wordt op dit prikbord kan beter gestoken worden in zorg voor cliënten om ze aan passend werk te helpen, i.p.v. maar wat in het wilde weg te roepen. Zo'n figuur helpt mensen van de wal in de sloot.

• Onvrijwilliger

Wat heet stilzitten? Het is 2003 inmiddels en voor iedereen die een beetje goed met geld kan omgaan is er meer dan genoeg te doen om jezelf te ontplooien.

Iemand die als werkloze niets anders doet dan televisie kijken die mag van mij aan bezigheidstherapie beginnen en anders “nuttigs”.