Verkopers gevraagd

• A.Wolters

HSN Europe BV zoekt voor de regio Limburg, verkopers voor haar beveiliging`s systemen.

Geen voor opleiding nodig, wij leiden U persoonlijk op.

Goede verdiensten en bonus regeling.

Voor verdere info mail ons op armand@hi.nl

• snappie

Het feit dat je je mensen probeert te werven via de werkloosheidspagina van internet zegt toch wel genoeg over de geloofwaardiheid van je organisatie??

• Sip

Waarom? Moet een bedrijf dan altijd personeel bij een andere organisatie vandaan plukken om geloofwaardig te zijn?

• jeroen werklust

Er zitten hier op het prikbord vast ww ers. Dus als u geen sollicitanten heeft gehad hadden karel en jeroen toch gelijk.

Hup er is vacature ga sollititeren

werkze op uw nieuwe baan.

• jeroen werklust

laat even weten of dit resultaat heeft, anders hadden karel en jeroen wel gelijk.

Hup ww ers er is een vacature ga soilliciteren.

veel sucses op uw nieuwe baan.

werkze

• Háns

Niet iedereen heeft commercieel talent, Jeroen. Doe eens niet zo dom, man.

• Háns

Tuurlijk, onnozelaar, je verhuist wel even van Delfzijl naar Limburg hoor als werkloze. Dat mensen afgesneden worden van familie, kapot gaan van heimwee, dat boeit je zeker allemaal niet.

Mijn opmerkingen van “iedere werknemer ondernemer” schaaf ik trouwens bij, omdat “iedereen ambtenaar” in het communisme ook niet gewerkt heeft, “iedereen werknemer” werkt overigens ook niet. Een gemengde economie werkt het beste.

• JOhn

wat bedoel je met een gemengde economie? En wat bedoel je met het beste? En waarom zou dat dan het beste zijn?

• Karel van Dam

Dit is je kans op een baan (MET OPLEIDING!!!!!!!!!!!!).

Ik ben het met Jeroen volledig eens.

Schrijven, bellen, langsgaan, ACTIE!!!!

Uit die vieze, stinkende bedden en uit die luie stoelen.

Werkse

Karel

(succes is een keuze!)