werken en wel nu!

• Karel van Dam

Beste mensen,

Juist nu de economie zo slecht draai: “steek de poten uit de mouwen”. Werken, werken en nog eens werken!

Als je niet kunt werken door een aandoening of handicap, oké dan geldt dit niet voor u.

Anderen …… kom uit die luie stoel of uit je stinkende bed en beteken iets in deze maatschappij. Geen werk … dan ben je niets Ik heb een hekel aan die steuntrekkers; bah!

Kijk voor het dichtsbijzijnde uitzendbureau is de gouden gids of je telefoonboek!

Werkse

Karel

• sijlvia moeder van dominique

Sommige hier zijn werkloos maar niet dom dus 1 keer plaatsen is wel genoeg.

• Karel van Dam

Wat een flauwe reactie (mijn computer liep even vast) dus verzond ik hem nog een keer!

Werkse

Karel

• Háns

Sukkel. Het bericht wordt altijd verzonden en ga een behoorlijke baan zoeken, zodat je een betere computer kunt betalen. Tevens hoef je hier dan niet je slechte beoordeling op mensen, die het slechter hebben, te botvieren.

• Ruud

Dit is weer de kwestie van de kip of t ei.

Gaat het economisch zo slecht om dat er te veel in aktieven zijn?

Of zijn er in aktieven omdat het slecht gaat?

Wat valt er te werken als dat er niet is.

• sijlvia moeder van dominique

Niet flauw maar normaal en gezien jouw berichtje en het antwoord dat jij geeft moet je nog veel leren dus in plaats van andere de wet voor te lezen ga je aan jezelf werken.

Ik hoef niet te werken ga lekker in de zon zitten en vanmiddag lekker zwemmen met man en zoon.

Werk ze.

• Karel van Dam

Beste mensen,

Zojuist op mijn werk aangekomen!!!! Jawel …..het is pas 8.00 uur!!!!

Het valt mij op dat sommige mensen op mijn reactie erg kinderachtig gereageerd hebben. Men hoeft het niet eens te zijn met mijn mening, maar laten we elkaar wel met respect behandelen. Elkaar kritiek geven is goed, dat geef je elkaar ook op het werk.

Veel arbeidsvreugde vandaag en voor anderen: suuces bij het uitzendbureau of het CWI.

Werkse

Karel

• Háns

Of gaat het daadwerkelijk wel slecht. Als er in 2003 economische krimp is, gaat het toch even goed als in 2001.

• wao'er

werkt je airco wel goed anders neem je maar een daje vrij je schijnt er wel aan toe

te zijn

• Háns

Het is geen mening, het is gewoon de boel even opnaaien. Want je onderbouwt niks. Ik heb je laten zien, dat de Gouden Gids (werd die niet in de jaren 70 bezorgd?) niet werkt.