stellingen

• werkloos.pagina.nl

Beste Allemaal,

Als je een stelling start, formuleer de stelling dan zodanig dat deze duidelijk is en in aanvaardbaar Hollands , zodat er een echte discussie kan ontstaan en geen nonsense. De vorige stelling heb ik er afgehaald.

Zeg zinnige dingen of zwijg liever. Het is geen verplichting om te reageren of om stellingen te plaatsen!!!

Beheerder.

• Marco V

Ik neem aan dat je met Hollands Nederlands bedoeld?!?

• DePeter

Weet je wat ik niet snap?? Ik geef normaal gesproken een normaal antwoord, nu gaf ik deze week een antwoord wat jou niet past en het is meteen verwijderd.

Dit terwijl er hier dingen gezegt worden die dus “ECHT” niet passen, waarom laat je die dan wel staan?? En ik neem aan dat jezelf wel weet wie ik bedoel.

grtzzzzzzz

• Marco V

gezegt???

• DePeter

Dat bericht is voor de Webmaster.

grtzzzzzzzzzz

• Marco V

De webmaster had toch gezegD dat we aanvaardbaar Hollands moesten spreken

• sijlvia moeder van dominique

maar hij heeft niet gezegd dat jij iemand op een simpel foutje moet wijzen en zeker geen 2 maal,zeker niks beters te doen????

• DePeter

Och zal wel een schoolmeester zijn en die reageren zo, ik ken het.

Ik had trouwens wel gezien dat het met een D geschreven moest zijn, maar och “een kniesoor” die daar op let. Er gebeuren hier veel belangrijkere dingen die niet goed zijn, dus ga ik me om een spelfout niet druk maken.

Maar in principe heeft hij gelijk, ook wat betreft Hollands het is geen Hollands maar het is Nederlands. Dit voor de oplettende kijker.

Maar toch allemaal een prettig weekend.

grtzzzzzzzzz

• sijlvia moeder van dominique

pfff ja zal best maar wat geeft het als je maar weet wat men bedoeld toch, ga elkaar nu niet afrekenen op zulke kleinigheden.

• Marco V

Hoe zou het toch komen dat mensen toch steeds weer zien dat ik leraar ben, juist omdat ik vroeger zo baalde van als die leraren!