Moedeloos

• Linda

De tigste sollicitatie gedaan en weer voor de tigste keer te horen gekregen dat ik gezien mijn leeftijd niet voor de functie in aanmerking kom omdat ik niet in het team past. Men wilt nml een jong iemand hebben die ze zelf kunnen vormen. En niet iemand die al meer dan 20 jaar werk ervaring heeft haar/zijn eigen ideën heeft.

Ik dacht dat dit niet mocht. Het discrimineren met de leeftijd van de sollicitanten.

Wat is hier aan te doen.

• Ondernemer

Heb je er wel eens over gedacht om voor jezelf te beginnen.

Voor meer informatie kun je me altijd mailen.

Veel sterkte

• roel

Als je het per brief hebt gehoord, is dat zekere niet netjes. Dan zou het ook geen goed bedrijf voor je geweest zijn. Niets aan doen, wat schiet je er mee op.

Concentreer je op positievere zaken.

Weet je zeker dat je een goede sollicitatiebrief hebt geschreven. Daar kan ik je anders wel mee helpen.

groet

Roel

• Roseline/Linda zelfde persoon

Hoi Roel,

Ik heb ze op allemaal manieren geprobeerd. Van oubollig tot het schrijven met een gekleurde pen of in gedichten of rijmpjes vorm etc etc. Lees maar voor de lol het gedicht van Roseline ( ben ik zelf alleen sta ik onder mijn officieele naam daar. Dit om alleen maar op te vallen. Helaas het heeft niet mogen baten. Blijkbaar speelt de leeftijd en de kennis een te grote rol hier in deze samenleving. En al helemaal als je nu in deze periode aan het solliciteren bent. Je hebt nml heel veel schoolverlaters en ik kan en wil echt niet wachten tot september zoals men mij het heeft verteld want dan maak je de meeste kansen volgens hun.

Maar bedankt voor je reactie

Groetjes Linda

• Linda

Hallo Ondernemer,

Ik ben niet commercieël aan gelegt dus heeft het geen zin om een eigen zaakje te beginnen.

bedankt voor je aanbod.

Groetjes Linda