VACATURE: technisch beheerder HBO-nivo

• Henry den Hengst - Thebe

VACATURE: technisch beheerder HBO-nivo

Interesse? henry.den.hengst@thebe.nl

Over onze organisatie: www.thebe.nl

Profiel technisch beheerder HBO-nivo als volgt:

Taken

Stabiliseren, opzetten van beheer, vervolgens beheren van de technische infrastructuur en deze kennis overdragen en borgen bij de huidige technisch beheerders

De medewerker zal in een windows 2000/Citrix omgeving zorg dragen voor het analyseren van de technische status van de verschillende serversystemen en middels RFC's veranderingen uitvoeren, begeleiden en structureel overdragen aan huidige technische beheerders middels documentatie, coachen en acceptatiecriteria.

Verantwoordelijkheden

De medewerker is verantwoordelijk voor het:

-analyseren van de technische serversystemen en technische functionaliteiten

-wijzigingsvoorstellen opstellen met borging van kennisoverdracht

-uitvoeren van technische wijzigingen en begeleiden kennisoverdracht

Competenties

- Windows 2000 server

- Active directory

- Security

- Citrix metaframe XPa

- Kennis van ITIL processn

Capaciteit

- Volledige fte is 36 uur

- Beschikbaar voor incidentele ondersteuning bij veranderingen en/of storingen buiten kantooruren

- Draaien van bereikbaarheidsdiensten

Ervaringen

-Windows 2000 en Citrix combinatie minimaal 1 jaar ervaring

-Ervaring in technische wijzigingen binnen primaire bedrijfskritische systemen

-Afhankelijkheden tussen techniek en functionaliteietn benoemen en documenteren.

• math

Beste Henry,

denk je nu dat iemand op dit prikbord op deze vacature zal en kan reageren? Jouw eisen zijn zo specifiek dat de kans dat deze persoon op dit prikbord aanwezig is nihil zal zijn. Dir soort vacatures moet je neerleggen bij het CWI of nog beter een oproep plaatsen in Intermediair of Computable. Dat zijn de vaktijdschriften waarin dergelijk personeel wordt gevraagd en die door de betreffende doelgroep ook gelezen wordt. Dat je daar geen gebruik van wenst te maken zegt iets over de manier waarop jij te werk gaat. Klaarblijkelijk hebben we hier te maken met een zogenaamde cv schuiver, zoals die o.a. ook op het SAP prikbord regelmatig te zien zijn.

Daarbij is dit prikbord ook niet bedoeld om commerciele reclame te propageren. Ik maak ook geen reclame voor mijn bedrijf terwijl ik geacht wordt om ook commercieel mijn steentje bij te dragen. Daarvoor wend ik echter andere activiteiten aan.

• Osbiker

Naast schuim komen er ook een heleboel mensen met goede bedoelingen op dit forum. De ene helft is bij ons bekend, de andere helft is in mijn ogen zeer goed gemotiveerd.

Uiteraard is de weg naar het CWI iets logischer.

mvg

Osbiker

• white hope

nou daar kan ik wel terecht maar hebben ze niet deze aanbieding wat schuift het lol