200 E eigen ziekenfondsbijdrage

• jolanda

Weer wat gehoord op het journaal wat deze regering verzonnen heeft om degene die toch al niet veel hebben nog minder te laten hebben om mee rond te komen.

Ja hoor een eigen bijdrage voor ziekenfondspatiente van 200 E in het jaar.

Waat zijn ze toch mee bezig en hadden we deze regering op deze manier gekozen,ik dacht het niet.Eigenlijk hadden we helemaal niet hoeven kiezen,want het net als ervoor alleen hebben ze de lpf gewipt.

• Sip

Er komen steeds minder werkenden tegenover een steeds groter aantal welke niet werkt. En omdat iedereen graag verzorging wil zal het steeds duurder worden. Het is niet alleen de vergrijzing die toeslaat maar asielzoekers hebben veel meer medische verzorging nodig dan anderen. Tel daarbij het aantal ven hen die hier uitsluitend komt om een dure operatie (op onze kosten) uit te laten voeren en het aantal frauderenden dan heb je een kleine indicatie waarom het allemaal zo duur is geworden.

• fase 4

En dat is niet onze schuld.

De regering wil toch zo nodig al die gebrekkige breke benen uit de 3 e wereld

binnen halen?

Hebben ze hun zin kunnen wij er voor opdraaien

• Sip

Helaas ja dat laatste is waar.

• meep

hallo,

sorry, maar begrijp ik het goed, is het de schuld van asielzoekers dat de ziekenfondspremie steeds omhoog is gegaan en dat we nu 200 euro eigen bijdrage krijgen????

meep

• Sip

Je begrijpt het niet goed. Lees mijn eerste reactie nogmaals en las je dan nog SP gedachten hebt dan lees je het nogmaals en nogmaals en net zo lang tot je snapt wat ik heb geschreven

• meep

oke sip,

heb jou stukje inderdaad niet helemaal goed gelezen, dacht dat je het helemaal eens was met fase4, maar ging alleen om het laatste dat hij schreef.

Wat bedoel je precies met SP gedachten………???

meep

Sip schreef:

>

> Je begrijpt het niet goed. Lees mijn eerste reactie nogmaals

> en las je dan nog SP gedachten hebt dan lees je het nogmaals

> en nogmaals en net zo lang tot je snapt wat ik heb geschreven

• Ruud

Kom maar eens een willekeurige dokters praktijk binnen.

En als je wakker schrikt zal je zien dat het niet ver van de waarheid is wat ik stel.

vraagje: hoeveel dokters zitten er tussen de vreemd landers?

Procentueel helaas heel weinig.

Maar het is hun schuld niet hoor, het was de schuld van de regeringen in de tijd dat we klein waren.

• fase 4

Meep je gaat toch niet uit huilen bij femke halsema de tijd van mooipraten is voorbij….

• fase 4

Even 4 jaar doorbijten worden deze etterbakken weggestemd