De pipo's zijn terug.

• Rob

Het zat er al een tijd aan te komen maar nu is het definitief. We hebben weer pipo's die ons land gaan “regeren”

Natuurlijk gaan ze weer tekeer tegen de mensen die toch al in de hoek zitten waar de klappen vallen en wat zie ik?

Ja hoor weer tihg miljoen naar defensie voor vredes missies in oorlogsgebieden die door psychopaten zoals die kne us van Busch zijn begonnen.

Dat wordt weer zakkenvullen door die baretten (en zakken legen natuurlijk)

Ik ga emigreren

Zucht!!!

• Albert Heijn

Beste Rob,

We leven in een economisch-industrieel systeem waarin iedereen consument is. De werkdruk en de productie wordt alsmaar opgevoerd tot iedereen er bij neer valt.

Het zien op tv van directeuren die een zak geld ontvangen ondanks het ruineren van een bedrijf, zelfverrijking van incompetente managers en plannen om ouderen en moeder te laten werken is geen positieve bijdrage voor mijn arbeidsmoraal.

Het is heerlijk te genieten van de zon.

groeten,

AH

• Fase 4

Daar neem ik nog een neut op laat ze maar denken dat ik alcoholist ben*D

• Sip

Ja ga jij maar naar een land die terroristen steunt, dan weet je meteen waarom er niet op defensie bezuinigd mag worden.

• meep

hallo sip,

Het geld gaat naar vredesoperatie´s en als ik jou stukje hierboven lees zou ik denken dat je het daar niet mee eens bent.

• Sip

Ik reageerde op iemand die kennelijk moslim geweld steunt

• meep

dus als je tegen de oorlog in irak bent (was) dan steun je moslimterorristen????

Sip schreef:

>

> Ik reageerde op iemand die kennelijk moslim geweld steunt

• meep

ik bedoel natuurlijk moslim geweld.meep schreef:

>

> dus als je tegen de oorlog in irak bent (was) dan steun je

> moslimterorristen????

>

> Sip schreef:

> >

> > Ik reageerde op iemand die kennelijk moslim geweld steunt

• Sip

Ik hoor af en toe wel leiden die tegen de oorlog in Irak zijn omdat het zoveel slachtoffers zou hebben, maar die zelfde lieden hoor ik nooit over de miljoenen die door Saddam vermoord zijn. Leg dat eerst maar eens uit

• Rob

Het gaat mij erom dat wij helemaal niets met de zieke geest van die de biel van Busch te maken hebben. Ik ben helemaal niet voor terrorisme, integendeel ik gruwel er van. Maar denk je nu echt dat dit een probleem van nu is?

Het gaat mij er gewoon om dat Busch (Amerika) begonnen is Irak naar de klote te bombarderen met alle inhumannitaire gevolgen van dien. Laat de Amerikaanse tax betaler daar voor opdraaien en niet Nederlandse burgers.

Waar k mij vooral aan stoor is dat de Nederlandse burgers hebben gekozen voor een kabinet CDA en PVDA maar die gluiperds van VVD en CDA hebben het toch weer voor elkaar om een rechts kabinet te vormen met alle gevolgen van dien.

De economie is naar de knoppen geholpen door zakkenvullers die zo van het HBO af kwamen en nog nooit iets gepresteerdf hebben. Mensen die zich de knoppen werken of hebben gewerkt staan nu of komen nog op straat te staan en belanden dan noodgedwongen in een uitkeringssituatie. Daar gaat de nieuwe regering nu het hrdst in snijden en dat is ONTERECHT. Ze moeten het geld gaan pakken bij die zakkenvullers. Maar ach ja de geschiedenis herhaald zich en NIEMAND schijnt het iets te kunnen schelen en als er al een op staat die wel zijn scheur opentrekt dan krijgt hij na een interview een kogel door zijn kop.

Ik ben moe van dit land. Echt waar !!! zucht!!!