Het gaat mij erom dat wij helemaal niets met de zieke geest van die de biel van Busch te maken hebben. Ik ben helemaal niet voor terrorisme, integendeel ik gruwel er van. Maar denk je nu echt dat dit een probleem van nu is?
Het gaat mij er gewoon om dat Busch (Amerika) begonnen is Irak naar de klote te bombarderen met alle inhumannitaire gevolgen van dien. Laat de Amerikaanse tax betaler daar voor opdraaien en niet Nederlandse burgers.
Waar k mij vooral aan stoor is dat de Nederlandse burgers hebben gekozen voor een kabinet CDA en PVDA maar die gluiperds van VVD en CDA hebben het toch weer voor elkaar om een rechts kabinet te vormen met alle gevolgen van dien.
De economie is naar de knoppen geholpen door zakkenvullers die zo van het HBO af kwamen en nog nooit iets gepresteerdf hebben. Mensen die zich de knoppen werken of hebben gewerkt staan nu of komen nog op straat te staan en belanden dan noodgedwongen in een uitkeringssituatie. Daar gaat de nieuwe regering nu het hrdst in snijden en dat is ONTERECHT. Ze moeten het geld gaan pakken bij die zakkenvullers. Maar ach ja de geschiedenis herhaald zich en NIEMAND schijnt het iets te kunnen schelen en als er al een op staat die wel zijn scheur opentrekt dan krijgt hij na een interview een kogel door zijn kop.
Ik ben moe van dit land. Echt waar !!! zucht!!!