Zwart gat

• Albert Heijn

Vorige maand m'n contract niet verlengd, @!#$ nu behoor ik ook tot het leger der nuttelozen.

Wat erg, nu moet ik de hele dag vullen met internetten, schaakopeningen bestuderen, sociale contacten onderhouden, m'n studie oppakken, muziek maken, de buurvrouw helpen, die stapel boeken lezen, fietstochten maken door gebieden die ik nog nooit gezien heb, klussen in huis…

Hoe moet dat nou? Ik ben in een zwart gat gevallen…

• Ruud

Zelf moord plegen.

Alleen voor economisch aktieven hebben we waardering.

Die zijn nuttig voor dit goddelijke zo gezellig volle land.

En iedereen die niet werkt zal niet eten niet wonen niks.

En al die afschuwlijke tijds bestedingen,je kan beter in de gevangenis wasknijpers maken,dat is in iedergeval werk,en je zit lekker binnen droog.

Vooral Hans zal je haten want als je vrijetijd hebt mag je niet genieten.

Dat doe je al “niet” dus misschien nog een goed woordje voor je.

Want je zit werkelijk“diep ” in de put he BP

• Albert Heijn

eeeeeuh..heb je wel eens van ironie gehoord?

• Ruud

ja

• Ruud

Zo, het is mooi geweest en ga lekker :Z

• Albert Heijn

Ik heb even wat berichten op dit forum gelezen :(

Wat een haat, wat een haat. Werken schijnt zeker een gevoelig onderwerp te zijn. Op de werkvloer is de vijandigheid ook al niet anders. Roddel, grof tegen elkaar en hielelikken (omhoog).

Nee, geef mijn portie maar aan fikkie..

• Ruud

Ach joh trek je er niks van aan ik heb dat ook gezien.

Zie het nuchter men zit hier allemaal thuis veilig achter zijn computer, en je ziet de mentaliteit van nederland in t klein.

Weet je tussen wat voor mensen je leeft,jammmer maar helaas ze zal het er mee moeten doen.;)

• Albert Heijn

Ik denk dat ik maar een boek ga schrijven, daar heb ik nu de tijd voor. Even tellen…inmiddels heb ik 38 banen versleten : ) dus aardig wat bedrijfsculturen en organisaties van binnen gezien. “13 ambachten” lijkt me wel een mooie titel.

• jmf

Zit je nog er nog wel op, nog net op tijd een betalingsregeling kunnen regelen?

Of……………………………straf van pa en ma gehad!

mvg

JMF

• Hans

Er zijn mensen, die willens en wetens deze “haat” aanwakkeren door trots te zijn op hun werkloosheid.