Super interessant en serieus!

• P. Eichhorn

Beste lezer,

Start je eigen internet-business! Zeer professionele produkten en verdienstmogelijkheden.

Duitse, Oostenrijkse en Engelse markt, maar binnenkort ook in Nederland! Als je je nu aanmeld op de Duitse of Engelse site, hoef je geen ?50,- inschrijfkosten te betalen, omdat het bedrijf nog niet officieel in Nederland van start is gegaan (maar je kunt natuurlijk al wel verdienen op de Duitse en Engelse markt!) Verkoop op basis van provisie en Network Marketing Systeem.

Kijk snel op http://www.altersversorgung.cjb.net !

Vriendelijke groeten,

Peter Eichhorn.

• fase4

ik ken geen duits

• Hans

“Zeer professionele produkten”

Wat zijn dat dan voor producten. Het lijkt me toch logisch, dat je meteen zegt, waar het over gaat. Een overheidsinstelling zegt toch ook niet. “Overheidsinstelling zoekt medewerker.” Ze noemen het bij naam, omdat de sollicitant die vraag toch heeft. Dan geef ik in eerste instantie al aan, waar het om gaat, en laat ik niet de sollicitant moeite verspillen.

“verdienstmogelijkheden”

Dat is toch geen Nederlands! “Misschien krijgt u een salaris, maar dat weten we niet zeker.” “Uitstekend salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden,” klinkt beter. “Basissalaris 35.000 euro” is nog duidelijker.

“hoef je geen €50,- inschrijfkosten te betalen”

Betalen om te mogen werken???

www. verwijderd ivm spam .cjb.net !

Rare, maar zeer treffende websitenaam.