negeren

• Chris

Jongens en Meisjes

Ik stel voor dat we weer overgaan naar het geprek van de dag. Deze idioot verdient het niet dat wij ons zelf kwaad maken En als we dit doen spelen we hem volkomen in de kaart Als je gewoon geen antwoord geeft, houd het vanzelf na enige dagen op.

Tevens wil ik de beheerder er op attenderen dat hij de regels er eens op na moet lezen , en zulke figuren van het bord moet verwijderen Ook die gerrit met zijn vloeken

• Gerrit

Wat zeg je godverdomm.e mij weigeren???? Ze moeten dat typusjong uit Schiedam eraf pleuren ,,maar mij niet Te lui om te werken die zwarte bloedbak die moet eraf ,,maar ik niet

• Hans

nee hoor, laat hem zijn gang gaan. Wij dienen hem wel van repliek. En geloof maar niet, dat hij het altijd leuk vindt. Hier wordt onverbloemd gezegd over dit soort figuren, wat anders alleen maar gedacht wordt.

• BlackPearl

Hoe laf en zwak kan je zijn Chris.

Je ben zeker ook zogenaamd *ongewild werkloos* je lekker verstoppen achter regels en net doen of je wel wil werken of dat je geen geschikt werk kan vinden. Ik ben teminsten open een eerlijk erin. Nu jij nog.

En voor Gerrit: scheld jij maar lekker hoor. Kunnen ze gelijk zien hoe dom je ben.

En wat is er mis met mijn woonplaats? Volgens mij is zwarte bloedbak gelijk aan een discriminerende opmerking.

Nu kan ik me verlagen tot jouw soort. En ook gaan discrimineren. Maar nee ik dank daar voor. Ben daar toch echter te goed voor.

En Hans. Tuurlijk heb je gelijk en ik ga graag in discussie. Alleen jammer dat je hier mee moet praten met de rest die zogenaamd onvrijwillig werkloos zijn ( wat helaas onmogelijk is Nederland, omdat er altijd GENOEG werk is).

Ik durf teminsten eerlijk te zeggen dat ik niet wil werken omdat ik dat gewoon niet leuk vind. Maar volgens Crhis zijn er weer regels ergens om door mijn mening mijn berichten te verwijderen. Mischien moet Chris maar zelf eens een Prikbord gaan beginnen waar iedereen alleen mag komen als ze de zelfde mening vormen.

• Hans

“Hoe laf en zwak kan je zijn Chris.”

Jij ook, want je vindt werken maar niks, maar verwacht wel dat anderen werken voor jou, als jij je uitkering uitgeeft. In feite is dat nepgeld, want het is uitgegeven zonder dat er een prestatie tegenover heeft gestaan.

Mensen, die zichzelf “ongewild werkloos” noemen (ik heb het nochtans niemand horen zeggen), zijn mensen, die zichzelf niet opgegeven hebben en blijven zoeken naar werk. En eerlijk zijn over je profiteursgedrag houdt nog geen rechtvaardiging daarvan in. Stel je voor, even bij het GAK of de soos een verklaring tekenen, dat je vrijwillig werkloos bent en je uitkering is tot je 65e verzekerd.

Dus, Blackpearl, heel gauw een studie gaan volgen en werken, zeker als je 17 bent, dan ben je nog plooibaar.

• Unie

Euhhh ik kan geen studie volgen omdat mijn studie finacering is afgewezen. Omdat ik niet de nodige documenten kan overlegen omdat die in de oorlog in mijn thuis land zijn verwoest. Dus dat gaat voor mij niet op.

• BlackPearl

Auteur: Unie (—.dial.kabelfoon.nl)

Datum: 26-04-2003 18:08

Euhhh ik kan geen studie volgen omdat mijn studie finacering is afgewezen. Omdat ik niet de nodige documenten kan overlegen omdat die in de oorlog in mijn thuis land zijn verwoest. Dus dat gaat voor mij niet op.

Ben ik (voordat ze het verwijderen) hihih moet toch een beetje creatief blijven)

• Hans

Wat een flutargument

• Stellie

Ohja voor ik het vergeet.

Ik heb gewoon recht op mijn uitkering.

• BlackPearl

Flutargument?

Nou echt niet. Sommigen documentatie bestaat nu eenmaal niet meer.

Oorlog verwoest ook papieren.