mensen gezocht

• BlackPearl

Lieve Meep.

Uit het land waar ik vandaan komt is er geen geboortedatum nog bewijs.

Ik sta hier geregistreerd als 20 jarig. Omdat me ouders dan meer kinderbijslag kregen (denk ik) Dat valt niet meer terug te draaien. Omdat de wet zo krom is. Voor de Nederlandse wet ben ik dus 20. Maar Ik weet zeker dat ik 17 ben (bijna 18)

Ook ben ik voor de Nederlandse wet geboren op 01 01 1985.

Zoals 10000 andere uit mijn land. Maar dat is voor een ander prikbord

Toch al woon ik hier 17 jaar. Dus ben gewoon een Nederlander.

En ja sorry. Maar werken, daarvoor ben ik niet in de wieg gelegd. Alleen ik kom er eerlijk voor uit 90% van de werklozen niet.

• J. de Vries

Ik ben op zoek naar mensen die het leuk vinden om op braderien etc te staan met geimporteerde handel, van kleding, schoenen, tassen, kado artikelen etc etc.

Jij bepaalt waar, wanneer, hoe lang etc. Of te wel jij schrijft jezelf in voor de markt/braderie. Inkomsten zijn afhankelijk van omzet. Jouw verdienste is een bepaald % van de omzet. Alle artikelen die aan het eind van de dag over zijn, neem ik tegen 100% vergoeding retour. Jouw enige risico zijn de standkosten.

• math

En jij wilt nu beweren dat je meer dan €1000 in de maand krijgt om thuis op je gat te zitten van de WW. Welke WW. Heb je helemaal geen recht op man. Sociale Dienst? Die zien je komen voor €1000. Lulkoek jongen en gebakken lucht.

Je moet eens langs gaan en de uitkeringen opvragen.

Slimmeriken als zitten ze daar op te wachten om je meteen 1000 euries te geven.

Met 17 krijg je, voor zover ik weet, helemaal niets. Met 20 krijg je een schijntje als je kunt aantonen dat je uithuizig woont. Woon je nog bij je pappie of mammie dan mag je blij zijn dat je een paar euries krijgt om snotlappen te kunnen kopen want die heb je van die uitkering heel hard nodig. Je lult uit je nek jochie en goed ook. Black Pearl of Kees , het maakt helemaal niet uit hoe je heet of je je wilt noemen. Neem anderen in de maling.

• Hans

En als je als 20-jarige een uitkering aanvraagt, moet je trouwens eerst aantonen, dat je echt niet bij pappie en mammie kunt wonen.

• BlackPearl

Ik sta ingeschreven bij een tante - waar ik een kamer huur.

En ja woon natuurlijk gewoon thuis. Voor de Nederlande wet ben ik 20.

Volgens de berekeningen van me ouders echter bijna 18. Maar wat is een nummer. Alleen belangrijk om een uitkering te krijgen ;-)

• Hans

En komt je moeder je nooit je bed uit schoppen of jou een ultimatum stellen. Bij blanken zou dat echt niet kunnen hoor. Moet ik nu toch gaan geloven, dat er über- en untermenschen zijn en dat Hitler op sommige punten gelijk had?

• BlackPearl

Nee dat doet ze niet.

De mannen zijn in ons cultuur de baas. En als me Vader er niet is ben ik de baas.

Hallo wat heeft Hitler er nu weer mee te maken.

Ben je dronken ofso?

• Hans

Hij had er oog voor, dat mensen, die zich niet nuttig maakten, het beste konden overlijden. Hij maakte de keuze, die de natuur ook maakte. In een normale situatie zou jij namelijk gewoon verhongeren.

• Verra

“In a perfect world.” ;)

• mwb

Ja, zie je, weer een schijtende lama!