Hoe lang duurt het nog?

• Red to the Nas

Voordat profiteurs als Blackpearl e.a. die jong zijn en niks mankeren ervoor zorgen dat er straks geen ww en aow e.d. is? Dat er dus straks voor de gehandicapten geen uitkering meer is, omdat deze generatie “vakantie vieren” (zoals iedereen het hier noemt). Ze snappen niet dat als zij nu niet werken, er straks geen aow meer is. De werkende betaalt tenslotte. Als iedereen profiteert gaan de werkenden meer betalen en de uitkeringen worden ingekort of afgeschaft. Kijk eens verder dan je neus lang is en trek niet iedereen de put in. Totdat JIJ gehandicapt wordt op je zwarte werk en alles is afgeschaft, omdat iedereen vakantie viert. JIJ hebt het ineens echt nodig, maar het is zo weinig, omdat mensen die het niet nodig hebben er ook gebruik van maken. Dan begint het muntje te vallen. Ga lekker werken als je jong bent en niks mankeert. Zoals menigen al hebben gezegd; je bezorgt de werklozen een slechte naam.

• Marco V

aow????

gegroet,

Marco V

• Blackpearl

Werken?

Hallo? mag zelf toch wel weten of ik wil werken of niet.

Ik ben gewoon niet in de wieg gelegd om te werken.

Elke mens is vrij om te doen wat die wil met zijn leven.

Ik wil nu genieten en niet later. Ik leef nu!!!

De een kies om te werken en ik kies om te genieten van mijn leven.

• meep

hallo,

dat je niet wilt werken moet je inderdaad helemaal zelf weten, maar je bent een profiteur en dat is gewoon zielig.

Ik geloof dat jij denkt dat iedereen vol plezier naar zijn werk gaat, jammer genoeg niet waar, maar ze doen het wel om in hun levens onderhoud te voorzien.

Helaas hebben we geen keus en voorzien we ook in jou levensonderhoud ook al ben je gewoon te lui en aso en zou je best een baantje kunnen nemen. (nou zou ik jou met die houding niet aannemen maar ook dat ligt aan jou).

maar ik zal je toch niet op andere gedachten brengen, dus zal het hier maar bij laten.

maar dat jij zo van andermans harde werken geniet is eigenlijk te zot voor woorden.

(voor blackpearl bedoeld natuurlijk)

• Nancy

Je mag genieten maar doe dat even van je eigen geld