GRATIS GELD!!!

• Krokobilletje

Dit is ECHT waar mensen! Ik ken een plek in de duinen waar je grote hoeveelheden geld vindt, zo voor het oprapen! Het zit al zelfs ingepakt in een zak, wat wil je nog meer??! Het enige wat je hoeft te doen is dit nummer te bellen: 012-3456789 en 136 euro te storten op rekeningnummer 9876543210 en dan ben jij ook kandidaat. Je kunt nog dezelfde dag beginnen. Zo ben ik zelf ook rijk geworden! Veel succes en tot ziens!!

Japie

• K.

Ja ja, we geloven het meteen…..

• DePeter

Stuur maar een Vrachtwagen vol dan, dan maak ik dat bedragje wel over.

Jonge wat denk je nou??

grtzzzzzzzzzz

• math

Mijn dank is groot, krokobil. Ben al helemaal rijk geworden. Zo'n kans kun je gewoonweg niet laten liggen. Slapend rijk worden. Al die lulhannessen storten €136 en ik lach mij een bult van hier tot ginder.

Gisteren kreeg ik een sommatie in mijn brievenbus om als de wiedeweerga mijn kleurentelevisie af te komen halen. Moest eerst even een kaart invullen om wekelijks m,ee te doen met de Duitse loto. Dat aanbod had ik vorige week al in de bus gehad en ik had daar met mijn stomme kop nog niet op gereageerd. Of ik zo snel mogelijk wilde reageren want dat was toch helemaal van de gekke dat ik een tv van Philips nog wel, zo maar liet staan.

Kapotslaan zou je die hufters toch……..?

• Hans

Er zou eens een wet moeten komen tegen mensen, die zich hebben laten oplichten op zo'n doorzichtige manier.

• JMF

Leuk geintje Japie, zo zie je maar dat de meesten “vluchtig” lezen, ha ha ha ha.

Wil je nog leukere reacties zet het eens op de MLM pagina, lol.

mvg

jmf

• aniram

Hoi,

Hoeft niet meer….deze ulm/mlm-er is gewaarschuwd…

Gratis en makkelijk geld verdienen, jaja…trap er niet in ;)

Groetjes,

Marina