Liever verdienen dan verkniezen?

• Mark

Dag,

Bent u werkeloos, dan bent u vast geinteresseerd in een bron van inkomsten. Maar, als u die nu niet heeft, zit u niet te wachten op een start investering.

EurExcel biedt u nu de mogelijkheid zonder investering en dus zonder financieel risico uw eigen telecom bedrijf te beginnen.

het idee is simpel: breng 10 mensen als klant aan, die goedkoper willen bellen, en help anderen hetzelfde te doen.

Voor meer info mailt u of kijkt u op http://euromarketers.com/cgi-bin/dlb/view.cgi/main/mkho0209/index.html

Zoals gezegd, geen risico, maximaal rendement.

Vr.gr. Mark Kuipers

• Jan

De pagina kan niet worden weergegeven.

De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar.

• Mark telefoneert

hee, ik zie dat de url idd niet goed geplaatst is.

http://www.eurexcel.tk is wat korter en werkt wel.

Succes

• Jan

Spam is gemeld

• Mark

Spam is gemeld? Ik stuur niemand persoonlijk emails of wat dan ook hoor, maar als iemand vindt dat mijn post hier niet thuishoort dan mag het verwijderd worden, no problems.

• Edward

Klinkt als een pyramide…..

De enige die hier dus beter van wordt is degene die het verzonnen heeft!

Beste mensen: trap hier nu niet in! is gewoon oplichterij.

Edward

• Mark telefoneert

ja, hier zal ik helaas toch even op in moeten haken.

Veel mensen kennen Herbalife. Herbalife verkoopt dmv haar onafhankelijke distributeurs die daarvoor een % van de omzet van de klanten (klanten, niet van andere distributeurs) ontvangen.

Zo werkt EurExcel ook, je kunt MR (Managing Representatives) werven, daar is deze oproep voor, en je kunt klanten werven. Van de telefoonrekening van je klanten ontvang je een %.

Omdat er geen inkomsten zijn uit de uitgaven van MR's is het geen pyramide spel. Wel is er een pyramide of boom structuur om de inkomsten aantrekkelijk te maken.

Het allerbelangrijkste is echter: hoe kun je opgelicht worden als je niks hoeft te betalen?

Voor zover, waarschijnlijk is niemand een zelfde nauwe mening als edward toebedeeld maar toch voor de duidelijk even bovenstaande info.

• aniram

Hoi Mark,

Foutje!!

Ik ben geen hbl-er maar je krijgt wel degelijk provisie over je distributeurs (5% om precies te zijn) als je nou een marketingplan bekijkt mark, bekijk hem dan goed!

Van je klanten heb je het verschil inkoop/verkoop zoals bij ieder bedrijf.

Maar als distributeur (net als jij) blijf je gewoon klant!! Jij ook!! (of gebruik je niet de korting voor het telefoneren)

Groetjes, Marina ;)

• aniram

Hoi Mark,

Foutje!!

Ik werk (niet meer) voor herbalife maar je krijgt dus wel een percentage over je distributeurs (5% om precies te zijn), als je nou een marketingplan bekijkt bekijk hem dan goed Mark, je krijgt verschil inkoop/verkoop van de klanten dus geen provisie!

Tenzij je bedoeld dat je zelf ook klant ben maar jij belt ook goedkoper dus ook klant of niet??

iedere distri of consultant is ook klant ;)

Groetjes, Marina

• Mark telefoneert

Dag Aniram,

Ja, zo bedoel ik het ook,…. je ontvangt een % van de omzet. Omzet die klanten/consument genereren door bij je te kopen. Daarnaast krijg je natuurlijk ook bij HBL en NN (tadaa) een 5 van de omzet van de klanten van andere distributeurs (die onder je staan)

nee, het is me bekend hoe HBL werkt, vandaar ook dat ik zei: “zo werkt Eurexcel ook”

Het ging me er even om dat iemand niet ‘rijk’ wordt van geld wat door andere distributeurs word betaald, maar dat je rijk wordt van het geld dat consumenten (klanten) betalen voor producten/ diensten.

Toch bedankt voor je alertheid Aniram, zo komt de boodschap duidelijk over.