Problemen reïntegratie-traject

• Ronald

Ik heb een noodkreet. Ik probeer via mijn uitkerende instantie (UWV-USZO) al ruim twee jaar in aanmerking te komen voor een reintegratietraject (o.a. m.b.t. astmatische problematiek en zichtsproblemen). Begin vorig jaar ben ik, na heel wat maandjes bellen) arbeidsgehandicapt verklaard door het USZO en was ik uitgezet bij Kliq-reintegratie. Doordat ik tijdelijk werk heb moeten aannemen (gezien de sollicitatieplicht die ik nog steeds heb) is dat traject niet voortgezet en moest het dit jaar opnieuw worden aangevraagd. Hier zijn nu ook al weer enkele maanden overeen en nu blijkt er weer van alles met de informatie-overdracht tussen USZO en Kliq mis te zijn. Ik word er alles bij elkaar flink moe van en word telkens van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wil graag werken maar ik zie geen weg hoe? Waar moet ik met mijn situatie en vragen naar toe?

Je kunt me mailen: ronaldso@xs4all.nl

• mary

hoi,

Ga op je strepen staan, word boos en laat je niet kennen.

Bij al dit soort instanties is het zo dat de persoon waar ze het meest last van hebben wordt ook als eerste geholpen, dus met andere woorden ZEUREN EN BOOS WORDEN!!!!