Wens in vervulling laten gaan, met uw medewerking.

• Servaja

Zouden jullie mee willen helpen, om een droomwens in vervulling te laten gaan?

Hier gaat het om:

Free_Spirit zit nog steeds te internetten via de telefoonlijn, dit omdat dus in mijn gebied nog geen kabel of adsl mogelijk is. Dit kost haar behoorlijk wat geld, en dat is soms haast niet meer op te brengen.

Zelf heeft ze een spierziekte, waardoor internet voor haar een heel belangrijk contact is met de buitenwereld. Een bekende van haar, heeft daarom een wens in een wensboom gehangen van MSN.

Wens titel: Kabel voor Free Spirit

Wens: Een kabel internetverbinding voor Free Spirit. Zij heeft een spierziekte en zit grotendeels in een rolstoel. Aangezien haar grootste hobby internetten is en zij buiten uit woont, kost dat behoorlijk veel. Graag zou ik voor haar een kabelverbinding wensen.

Nu kan daar dus dagelijks op worden gestemd!

En dat kan direct via deze link:

http://msn.gamepoint.net/2002/wensboom/pop.vote.php?wensid=11004

En willen jullie weten hoe het er voor staat, nou dan kan je kijken bij deze link, en dan kijken bij alle wensen, en dan stemnummer 11004. (Via bekijk alle wensen)

http://www.msn.nl/special/feestdagenspecial/wensboom/Default.asp?Ath=f

Ook kan men stemmen via SMS en dat levert 2 stemmen op.

Stem op de wens via SMS! Stuur: MSN WENSSTEM 11004 naar nummer 3300. (kosten ? 0,55 p.o.b).

Zouden jullie dit ook zo veel mogelijk willen verspreiden naar andere forums toe. En misschien zelfs naar familie, kennissen etc.

Er wordt flink gestemd en ook via sms, maar de eerste plaats is nog ver in zicht.

Ik hoop dat jullie haar willen steunen om dus zo veel en zo vaak mogelijk te stemmen op de wens.

Alvast mijn en haar hartelijke dank!!

ps De eerste plaats betekent dat de wens in vervulling zal gaan.

Stemmen kan tot 31 december TOT 00.00

• math

Kassa!

Ik word echt niet goed van alle klaag- en bedeltoestanden zowel in mijn brievenbus als op het internet. Schei toch uit met al die onzin te plaatsen in de hoop dat er weer iemand een SMS'je zal sturen. Kost maar 0,55 kun je je toch geen bult aan vallen zal menigeen roepen. Daar gaat het nu juist om. Iedereen denkt dat en zo'n zielig verhaal erbij. Het medelijden is dat snel gewekt.

Is ook de bedoeling want al die honderden of duizenden SMS'jes maakt snel een hoop geld waarvan de zielige Free Spirit geen enkele rot cent van ziet laat staan een internetverbinding van betaald krijgt.

Ik roep de herinnering van het Forster parents plan nog even in gedachten waar de directeur van de stichting een salaris opstreek op basis van 20 uur per week “werken”, waar menige topmanager op basis van 40 uur per week nog niet van kan dromen laat staan dat salaris ook werkelijk kan incaseren.

Het publiek wordt murw gemaakt met zielige kindertjes met dikke hongeroedeem buikjes aangevuld met wat paardenvliegen in de ogen. Kassa, of moet ik zeggen Tjakka!

Onderzoek leert dat veel van deze fondsen de gelden die zij werven veelal beleggen voor de langere termijn. Wat werkelijk bij de mensen terecht komt is zo schrikbarend weinig dat daar al de nodige vraagtekens bij gezet kunnen worden. Vaak bedraagt dat nog geen 10% van de inkomsten. De rest gaat op aan overheadkosten zijnde salarissen en reclame kosten.

Voor diegenen die zich een rad voor de ogen willen laten draaien zou ik zeggen:

laat je niet tegenhouden door mijn geleuter want ik zie dat immers toch alleen maar negatief, dus pak je GSM en draaien maar. Het is immers maar 0,55 en de wereld wordt van mijn 5,5 cent dat overblijft er toch een stuk beter van.

Ook de directeur van de stichting die erachter zit , want die kan zich misschien vaoor de kerst nog snel een nieuwe Mercedes aanschaffen met dat handige verrassingspakket waarin o.a. de airco ook is opgenomen.

Uw geweten is in ieder geval gesust voor 5,5 eurocent en dat scheelt ook een slok op de (kerst) borrel, nietwaar?

• edwin

Je hoeft niet te smsen 1 klik op de link kost je niks en dan heb je toch zonder verder een cent te geven toch iets gedaan.

Ik zie het dan ook niet als een geld afpakkerij want je hoeft niet te smsen, en een stem geven via de link kost hun denk ik geld dan dat het iets op levert.

Edwin

• Gerard

Weer SPAM dus.

Kabel / adsl niet leverbaar in die omgeving,

wachten dus, zoals iedereen die buiten het gebied valt.

SMS kosten: € 0,55 p.o.b

????????