aan alle wwers

• werkende man

GA TOCH WERKEN STELLETJE LAPZWANZEN !!!!!!!!!!!

JULLIE ZIJN GEEN STIK BETER ALS DE BUITENLANDERS HIER

• blubber

Nog enige behoeft tot nuanceren, of wil je meteen al voor schut staan?

• Chantal

He, niet alle werklozen ontvangen ww hoor!! Ik heb zelf ontslag genomen, en ontvang dus geen ww. Ben wel naarstig op zoek naar een andere baan, maar heb momenteel geen inkomen.

En wat is nou erger, in de ww zitten, of op kosten van de baas te gaan zitten internetten???? Of had je “toevallig” een dagje vrij afgelopen maandag….

• Dirk.D.

L.S.

Bij deze, voel ik mij persoonlijk zeer zwaar beledigd, bij een volgende uitdrukking van deze meneer zal ik mij geroepen voelen hier voor aangifte te doen bij de justitie.

Dit wegens smaad, Discreminatie en inbreuk op mijn persoonlijke levens sfeer.

Dirk.D.

• Peter Farmer

Loves Chantal…….;)……..

• cee

Toevallig ontvang ik geen uitkering!!

Je moet niet iedereen over 1 kam scheren!! Kan wel merken dat je niet weet hoe de wereld in elkaar zit! Get a Life!!

• Chantal

Oei, ik ga er van blozen … :+

• Hans

Krijg een leven?

• Peter Farmer

<<>>

Om dit bericht dan he.:D

• cee

Goh ken je die uitdrukking niet?

Ik bedoel daarmee te zeggen van dat je wel erg sneu bent om dit zomaar te gaan roepen op een prikbord! Alsof ie niks anders/belangrijkers te doen heeft. Er zijn wel belangrijker dingen! Dat bedoel ik met Get a life (doe iets met je leven, ipv zomaar dingen te gaan roepen waar je blijkbaar toch geen weet van hebt)