25.000 vacatures !!!

• Berend Goedkoop

ooo het gaat je erom dat er reclame wordt gemaakt voor een site door mij bedoel je…sorry dat was dan niet de bedoeling

• math

Tja…. zo heb ik nog niet bekeken.

Vraag is natuurlijk in hoeverre een web site, waarin vacatures zijn opgenomen die in commerciele bladen worden vermeld moet duiden als reclame.

Je kunt ook uitgaan van nuttige informatie die eenieder voor eigen doeleinden kan aanwenden. Ook de vroegere arbeidsbureaus zijn momenteel commerciele ondernemingen geworden.

Ik vind dit toch wat anders dan misleidende reclame die er puur op gericht is mensen te belazeren en/of waar via sluikse wegen geld verdiend wordt door ergens onbedoeld op te reageren.

• blubber

Het voldoet aan de kenmerken van SPAM, dus waarom zou het dan geen SPAM zijn?

En of het minder erg is dan “Get rich quick”-SPAM en Pyramide-spam….dat is een andere kwestie , althans niet de kwestie die ik aanroerde.

• Dirk.D.

Blubber.

Je zeurt, omdat je het deze keer mis hebt.

Meestal heb je gelijk maar, maar nu er eindelijk iets goeds wordt aangegeven op deze side liep je te zeuren .

Foeiiiii!!!!!!

Groet

Dirk.D.

• blubber

Spam is spam en ‘iets goeds’ is relatief. Ik neem aan dat jij je ook zo'n zeurkous toont als je een parkeerbon krijgt?

Je reactie is typisch een geval van: “Regels zijn regels, behalve als ik vind dat ze niet gelden.”

• Berend Goedkoop

ehhh heren…dit wordt een beetje off-topic ;-) ? Ik heb vandaag mijn eerste mailtje van ze gehad doordat ik een profiel had aangemaakt. Erg handig….5 relevante vacatures met de rechtstreekse link naar die vacature….dus niet eens naar viaa.nl zelf.

• blubber

Je verpakt een sentiment als mening en dat vervolgens weer als argument, waarmee je een feit aanvalt…..???!!!

• Dirk.D.

Beste Blubber ??

Vrijwel goed geantwoord, bij mij is het altijd jouw schuld. !! een zesje !!

Groet

Dirk.D.

• Dirk.D.

Beste.

Al zou het SPAM zijn, dan nog, is dit niet de werkzoekende pagina ook ????.

toch ????

Groet

Dirk.D.

• blubber

“Geen dan nog!”: dat is nou steeds wat ik beweer !!!