25.000 vacatures !!!

• Berend Goedkoop

Ik heb een meta-vacaturesite gevonden waar meer dan 25.000 vacatures op staan !!!

www.viaa.nl

• blubber

Er zijn geen vacatures gevonden die aan uw zoek criteria voldoen.

U hebt gezocht op : provincie , functie

Aantal gevonden vacatures : 0

Ach, wat jammer nou….we blijven dus nog beSPAMmed worden…….

• Jan

U hebt gezocht op : provincie , functie

Aantal gevonden vacatures : 51

Het is maar wat je wil vinden !

• blubber

De portee van mijn bericht is je ontgaan ?

• Berend Goedkoop

waarom zou ik gespamed worden via deze site…???

• blubber

En ook jij begrijpt het niet….

• math

Ik ga hier niet in mee Blubber. Het betreft hier een grote database waarin veel vacatures van grote bedrijven zijn opgenomen via organisaties als o.a. PCI, Intermediair e.a. Waarschijnlijk een database waarin alle openstaande vacatures zijn opgenomen van de aangesloten organisaties.

Iets dergelijks zie je ook in de woonmarkt. Ik ben daarop geabonneerd omdat ik uitzie naar een ander huis. Alle grote makelaars zijn daarbij aangesloten. Ik ben enkel geinteresseerd in woningen in de direkte regio dus krijg ik periodiek een nieuwsbrief waarin alle relevante woningen van alle makelaars uit de regio staan beschreven. Als je in een bep[aalde woning interesse hebt dan kun je daarop aanklikken en kom je via een link uit op de website van de betreffende makelaar.

Deze website is niet op dezelfde manier opgezet maar het resultaat is hetzelfde.

Ik ben op een aantal vaktijdschriften geabonneerd en daar staan dezelfde vacatures in. Dat er geen web master functie in staat vermeld is best mogelijk omdat deze waarschijnlijk dan niet vioa deze bank is aangemeld.

Ik denk dat je te snel geoordeeld hebt. Er staan wel degelijk interessante vacatures in de database.

• Berend Goedkoop

Ik denk dat blubber bedoeld dat je een e-mail adres kan opgeven als je een profiel aanmaakt bij viaa.nl maar dat hoef je natuurlijk niet te doen als je bang bent om SPAM te krijgen !

• blubber

Ik heb ook niet beweerd dat er geen interessante vacatures in die database staan !!!!

• blubber

Mijn humor was iets te subtiel en tegelijk voornamelijk voor de vaste “prikkers” te begrijpen. Altijd jammer als je je grap moet duiden, maar ja:

Aanwijzing: Het is een indirecte kritiek aan het adres van de webmaster van dit prikbord.

Snappen jullie 'm nou eindelijk ?